23

استقلال ساری ۱ نامی نو اصفهان ۶ / شیربیگی ، نقش اول ۶ تایی کردن استقلال

  • کد خبر : 15421
  • 09 آذر 1397 - 16:44
استقلال ساری ۱ نامی نو اصفهان ۶ / شیربیگی ، نقش اول ۶ تایی کردن استقلال

در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان ، نامی نو اصفهان موفق شد در ساری استقلال ساری را ۶ گله کند. سارا شیربیگی چهره اول این بازی بود. او ۲ گل زد ۳ پاس گل داد و روی گل دیگر نامی نو نیز نقش داشت. آمادگی او بهترین خبر برای شهناز یاری در آستانه بازی با حفاری است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۹ آذر برگزار شد و در سالن سید رسول حسینی ساری ، تیم فوتسال استقلال ساری ۶ بر یک برابر نامی نو اصفهان شکست خورد. پروژه ۶ تایی کردن استقلال در ساری ، از همان ابتدای بازی با حملات نامی نو کلید خورد و بازی یک طرفه ، نتیجه ای قابل پیش بینی در بر داشت.

در این بازی سارا شیربیگی ۲ گل ، فاطمه شریف ۲ گل و نسترن مقیمی هم ۲ گل به ثمر رساندند. نامی نو بدون فرزانه توسلی در این بازی به میدان آمد و علت آن هم ۲ اخطاره بودن توسلی و ریسک نکردن یاری برای بازی دادن به دروازه بانی بود که حضورش در بازی هفته آینده برابر حفاری مهم تر از بازی برابر استقلال ساری بود.

مهسا درویشی در این بازی برای نامی نو به میدان رفت و دومین بار در این فصل از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت. در روزی که دروازه تیم دست خالی استقلال ساری بارها تهدید شد اگر عملکرد خوب شیرین اسماعیلی نبود گل های خورده استقلال ساری دو رقمی می شد. الناز عبداللهی زننده تنها گل ساروی ها بود.

چهره بی بدیل بازی سارا شیربیگی بود. سارا همچنان می تازد. گاه با گلزنی گاه با پاس گل و گاه با تاثیرگذاری اش بر روح تیمی نامی نو. او ۲ گل به استقلال ساری زد ، ۳ پاس گل داد و نشان داد چرا همراه با فاطمه ارژنگی بهترین بازیکن ایران است. او برای بهترین بودن به رسانه ، تیتر ، لابی و سفارش نیاز ندارد چون بهترین است.

پیروزی نامی نو این تیم را در موقعیتی فریز شده در رتبه دوم جدول حفظ کرده به طوری که چه ارتقا چه تنزل نامی نو از این رتبه بعید به نظر می رسد البته آن ها یک بازی بزرگ برابر حفاری صدرنشین در پیش دارند و اگر هفته آینده این بازی را با برد پشت سر بگذارند می توانند به تصاحب صدر فکر کنند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=15421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.