تواضع بسکتبالی به سبک گلشید امیدیان : من این همه نیستم!

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS ، پرونده سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران در حالی با قهرمانی پالایش نفت آبادان بسته شد که 6 راند نمایش فوق العاده در مرحله نهایی با درخشش ستاره های لیگ ، صحنه های جذابی را خلق کرد.

در میان آسمان خراش های لیگ بسکتبال زنان ایران ، توان تیمی گاز تهران با نام یک ستاره بلند قامت به نام گلشید امیدیان عجین بود. ستاره 190 سانتی متری گاز امتیاز آور ترین بازیکن تیم تحت هدایت فرانک طیاری بود.

دختر کرمانشاهی بلند قامت تیم بسکتبال آناهیتا بنای کرمانشاه امروز در 28 سالگی به بازیکنی باتجربه تبدیل شده که در اختیار داشتن وی آرزوی هر تیمی است. او در 4 سال اخیر بازیکن وفادار گاز بوده و امسال همراه با تیمش ، عنوان سوم سوپر لیگ بسکتبال را کسب کرد.

گلشید امیدیان در گفتگو با IWSPORTS درباره سوپر لیگ 96 توضیح داده است:

جدال نابرابر در مرحله نهایی

امسال سوپر لیگ A با 8 تیم  کار خود را شروع کرده بود که در اواسط فصل تیم استقلال جنوب به دلیل مشکلات مالی از لیگ کناره گیری کرد و در ادامه مسابقات با 7 تیم جریان داشت که تیم ما توانست در مرحله مقدماتی در رده سوم قرار بگیرد.

در مرحله اول پلی آف تیم سیاه جامگان مشهد را حذف کردیم و در مسابقات مرحله پایانی شرایط متفاوتی در انتظار ما بود. 3 تیم دیگر حاضر در این مرحله بازیکن خارجی جذب کرده بودند و شرایط آن ها با مراحل قبل متفاوت بود و نوعی جدال نابرابر بین ما و تیم های دیگر جریان پیدا کرد.

تواضع گلشید : من این همه نیستم!

تیم ما با تکیه بر نیروی جوان و 70 درصد بازیکنان متعلق به باشگاه گاز ، وارد لیگ شده بود که با تکیه بر کادر فنی خوبی که داشتیم توانستیم مقام سوم فصل گذشته را بار دیگر تکرار کنیم.

در مورد آمار امتیازاتم و درخشش در این فصل باید بگویم بسکتبال یک بازی تیمی است و اگر کارآیی من بیشتر به چشم آمده حاصل تلاش و ثمره کار همه بازیکنان و اعتماد کادر فنی تیم بسکتبال گاز بوده است. عملکردی را که مورد توجه قرار گرفته، متعلق به خودم نمی دانم بلکه به تمام تیم تعلق دارد.

پیوستن به کوشا سپهر سبلان و غرب آسیا

به دلیل این که تیم کوشا سپهر سبلان سال گذشته قهرمان شده بود و سهمیه مسابقات غرب آسیا را کسب کرده بود تیم ما به مسابقات غرب آسیا اعزام نمی شد و در نهایت قرار شد به عنوان یار کمکی در خدمت تیم کوشا سپهر سبلان باشم و امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای بسکتبال ایران باشیم.

زندگی شخصی

از ویژگی های زندگی من ، ازدواج با یک بسکتبالیست بود تا زندگی مشترک ما رنگ و بویی بسکتبالی بگیرد. همسرم مسعود سلیمانی در فصل اخیر در تیم بسکتبال شهرداری گرگان حضور داشت و از زمانی که ازدواج کردیم در تهران ساکن شدیم و به لطف خدا زندگی خوبی داریم.

  1. درود بر شما…بانوی قهرمان