پالایش نفت آبادان ۱۰۰ گاز ۴۸ | انیس مرادی، همه کاره آبادان

به گزارش دختران قهرمان؛ هفته سوم از دیدارهای گروه دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز با تک بازی یک طرفه پالایش نفت آبادان و گاز که ستاره ای به نام انیس مرادی داشت و تحت تاثیر لغو سایر بازی ها آغاز شد.

در حالی که ابتلای بازیکنان سپاهان و پاز به ویروس کرونا سبب لغو سایر دیدارهای هفته سوم و چهارم گروه 2 شده است پالایش نفت آبادان حریفش را سه رقمی کرد و 100 بر 48 گاز را از پیش رو برداشت.

آبادان در کوارتر اول طوفانی عمل کرد و 29 بر 4 پیش افتاد و در کوارترهای بعدی به ترتیب 25 بر 17، 27 بر 10 و 19 بر 17 پیروز شد.

ستاره بی چون و چرای میدان، انیس مرادی فوروارد فصل گذشته نارسینا بود که برای پالایش 20 امتیاز، 15 ریباند، 7 پاس منجر به گل و 7 توپ ربایی ثبت و دبل دبل کرد.

کاپیتان مژگان خدادی نیز در این بازی در 30 دقیقه حضور در زمین، 19 امتیاز و 8 پاس گل به همراه 5 توپ ربایی و یک بلاک شات به دست آورد.

ساغر آجیلی با 18 و ناهیده اسدی با 16 امتیاز دیگر چهره های ویژه آبادانی ها در بازی امروز بودند و محدثه قسمی هم 11 امتیاز در 16 دقیقه بازی برای تیم مدینه آلبوعلی کسب کرد.

در سوی مقابل میدان، گاز با هدایت فرانک طیاری و بنیه ای کاملا متفاوت با نفت آبادان، چشم به 3 مهره خود سوگند احمدی، المیرا اربابی نژاد و شهناز سیمعیان دوخته بود که به ترتیب 18،13 و 10 پوئن معادل 86 درصد امتیازات گاز را کسب کردند.