بلوچی: هدف نامی نو قهرمانی لیگ تنیس روی میز است ؛ جوانگرایی محض کارساز نیست

اشرف بلوچی در گفتگو با IWSPORTS پس از قهرمانی تیم نامی نو اصفهان در دور رفت لیگ برتر تنیس روی میز زنان کشور اظهار کرد: تیم های حاضر در فصل جاری لیگ برتر موقعیت حساس تری دارند زیرا بر خلاف سال گذشته که ستاره ها در دو تیم مس کرمان و اصفهان حضور داشتند امسال در تعداد تیم بیشتری پخش شده اند و این ، کار هر تیمی را برای قهرمانی دشوار می کند.

وی افزود: تیم نامی نو اصفهان با پیگیری های مهدی تکابی رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان و حمایتی که علی طاهری مدیر عامل باشگاه نامی نو نسبت به بخش بانوان داشت توانست وارد لیگ برتر تنیس روی میز شود. علاقمندی های قبلی آقای طاهری در گیتی پسند و فولاد ماهان زمینه را برای جلب حمایت ایشان فراهم کرد.

مربی تیم تنیس روی میز نامی نو اصفهان گفت: امسال شاهد حضور پینگ پنگ بازان کم سن و سالی در لیگ برتر هستیم که به طور کلی ارزشمند است. با این حال جوانگرایی محض کارساز نیست و عقیده دارم بازیکن جوان ما باید با بازیکن باتجربه و سطح بالاتر توپ بزند و در کنار وی تجربه کسب کند و یاد بگیرد.

بلوچی عنوان کرد: تفکر و ایده بومی گرایی و جوانگرایی ، مثبت است و خوشبختانه لیگی متشکل از چهره های جوان داریم. رقابت در لیگ دشوار است . در مناطق نفت خیز مهشید اشتری و فاطمه جمالی فر حضور دارند و در سولدوش هم بازیکنان خوبی حاضر هستند و نباید فکر کنیم که از حالا ، قهرمان لیگ هستیم.

وی تصریح کرد: در دور رفت هم سولدوش تهران و هم مناطق نفت خیز جنوب را 5 بر یک شکست دادیم . هدف ما این است که قهرمان لیگ شویم اما در مرحله برگشت کار سختی در پیش داریم و باید هوشمندانه عمل کنیم.