16

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان در دریاچه آزادی

  • کد خبر : 15872
  • 18 آذر 1397 - 15:25
برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان در دریاچه آزادی

مسابقات انتخابی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان در دریاچه آزادی برگزار می شود. پاروزنان ۱۶ استان در این مسابقات که حکم رقابت های قهرمانی کشور را نیز دارد شرکت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های قهرمانی قایقرانی زنان کشور و آزمون انتخابی تیم ملی آب های آرام بانوان از روز دوشنبه 19 آذر به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می شود و بیش از ۱۰۰ قایقران از ۱۶ استان در این مسابقات حضور دارند.

این مسابقات قرار است طی 3 روز برگزار شود و ۱۷ تیم از استان های اصفهان، بوشهر، هرمزگان، همدان، گیلان، لرستان، قزوین، تهران، آذربایجان شرقی، مازندران، البرز، کردستان، خوزستان، کرمانشاه، یزد و گلستان در این پیکارها ثبت نام کرده اند.

رقابت های انتخابی تیم ملی قایقرانی آب های آرام در 2 رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می شود به گونه ای که ۴۰ قایقران در بخش بزرگسالان، ۶۱ قایقران در بخش جوانان و ۲۶ مربی و سرپرست در این مسابقات شرکت می کنند و ۱۰ داور و ۲۰ نفر کادر برگزاری و قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.

این رقابت ها در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان در ۱۲ ماده المپیکی کایاک و کانو در مسافت ۵۰۰ و ۲۰۰ متر برگزار می شود. رقابت های تکنفره بزرگسالان این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد و ملاک دعوت به تیم ملی حضور در تست انتخابی است.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=15872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.