11

هفته دهم لیگ برتر بسکتبال بانوان؛ التهاب برای تعیین تکلیف صعود کنندگان به پلی آف

  • کد خبر : 16385
  • 19 دی 1397 - 19:49
هفته دهم لیگ برتر بسکتبال بانوان؛ التهاب برای تعیین تکلیف صعود کنندگان به پلی آف

هفته دهم لیگ برتر بسکتبال بانوان پنج شنبه برگزار می‌شود و در دیداری حساس و سرنوشت ساز از گروه یک ستارگان بسکتبال ایران در دیدار هیرو و دانشگاه آزاد برابر هم به میدان می‌روند. با برگزاری دیدارهای این هفته پرونده مرحله گروهی بسته می‌شود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – در مرحله گروهی روز پنج شنبه ۲۰ دی و در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال بانوان پرونده لیگ بسته می‌شود و تیم‌های صعود کننده به پلی آف بر اساس جایگاهی که در مرحله گروهی به دست آورده‌اند مشخص خواهند شد.

به نقل از طرفداری، لیگ برتر بسکتبال بانوان در ۲ گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود و با برگزاری دیدارهای هفته دهم، ۴ تیم از هر گروه راهی پلی آف می‌شوند. در گروه یک در مهم‌ترین بازی هفته تیم‌های تهرانی دانشگاه آزاد و هیرو با هم دیدار می‌کنند و حضور چهره‌های خوشنام بسکتبال زنان ایران در این بازی، مصاف دو تیم را به جنگی بزرگ تبدیل می‌کند.

نتیجه این بازی تعیین کننده این است که کدام تیم به عنوان تیم اول و کدامیک به عنوان تیم دوم راهی پلی آف می‌شوند. هیرو با توجه به محرومیت تینا عیساییان مهره مهم خود و نیز پوران عباسی سرمربی این تیم دارای مشکلات بزرگی برای بازی با دانشگاه آزاد است.

پالایش نفت آبادان که تیم سوم گروه یک است در یک بازی تشریفاتی میزبان دانشگاه گلستان است. سومی و چهارمی نفت و دانشگاه گلستان قطعی شده و نتیجه این بازی تاثیری در جایگاه نهایی دو تیم در دور گروهی ندارد و هر دو تیم نیز به پلی آف صعود کرده‌اند. باژوند بوشهر و گاز تهران نیز در دیگر بازی تشریفاتی این گروه در بوشهر با هم روبرو می‌شوند.

در گروه دوم، رقابت بر سر صعود داغ‌تر است. گروه بهمن و نامی نو اصفهان با ۱۷ امتیاز در صدر قرار دارند و صعود خود بهع پلی آف را قطعی کرده‌اند. صدرای شیراز، نارسینای تهران و خانه بسکتبال بندر عباس ۳ تیم ۱۲ امتیازی هستند و تیم ششم گروه نیز پاز تهران است که ۱۱ امتیاز دارد. بدین ترتیب هر ۴ تیم رده‌های سوم تا ششم جدول در روز پایانی شانس صعود به پلی آف دارند و به نظر می‌رسد تفاضل گل در نهایت سرنوشت ساز خواهد بود.

در بازی‌های هفته دهم گروه دوم، خانه بسکتبال بندرعباس میزبان پاز تهران است و در صورت پیروزی شانس بالایی برای سوم شدن در لیگ و صعود به پلی آف دارد و پاز تهران نیز در صورت شکست در این مسابقه قعرنشین باقی می‌ماند.

تیم صدرنشین گروه بهمن به مصاف نارسینای تهران می‌رود و نامی نو اصفهان میهمان صدرای شیراز است. پیروزی گروه بهمن و نامی نو بر حریفان قابل پیش بینی است و به همین دلیل، تفاضل گل در دیدارهای روز پایانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=16385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.