18

علم و ورزش گیلان ۲ آکادمی پونا مشهد ۳ | صدرنشینی قاطع پونا در گروه دوم

  • کد خبر : 30082
  • 14 مهر 1398 - 12:46
علم و ورزش گیلان ۲ آکادمی پونا مشهد ۳ | صدرنشینی قاطع پونا در گروه دوم

تیم آکادمی پونا مشهد با پیروزی بر علم و ورزش گیلان با صدرنشینی قاطع در گروه دوم به کار خود در دور گروهی لیگ برتر بدمینتون بانوان پایان داد. علم و ورزش گیلان هم که برای صعود به پیروزی در دو گیم نیاز داشت به هدف خود رسید.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون بانوان در دور گروهی در گروه دوم در کرج به پایان رسید و تیم‌های آکادمی پونا مشهد و علم و ورزش گیلان جواز صعود به جمع ۴ تیم پایانی این مسابقات را کسب کردند.

تیم آکادمی پونا مشهد در کرج در دیدار برابر علم و ورزش گیلان ۳ بر ۲ پیروز شد تا با قاطعیت و با ۴ برد از ۴ بازی صدرنشینی را با صعود همراه کند. علم و ورزش گیلان نیز که برای رهایی از مخمصه صعود نکردن، باید دو بازی را از پونا می‌گرفت موفق به این کار شد.

در این بازی، نرگس افشاری در انفرادی اول ۲ بر صفر و با امتیازات ۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۵ برابر ماهدیس غلامی از علم و ورزش پیروز شد. سپس نوبت به رومینا تاجیک از پونا رسید که ۲ بر صفر و با امتیازات مشابه ۲۱ بر ۱۷ ساره امینیان از علم و ورزش گیلان را مغلوب کند.

در شرایطی که اوضاع برای گیلانی‌ها خطرناک پیش می‌رفت پیروزی در اولین مسابقه دو نفره گیلان را امیدوار کرد. نازنین زمانی و یگانه تفریشی، تهرانی‌های تیم علم و ورزش گیلان در یک مسابقه حساس و نفس گیر ۲ بر صفر و با امتیازات ۲۲ بر ۲۰ و ۲۱ بر ۱۸ نرگس افشاری و مهتاب پاداری از پونا مشهد را بردند.

مسابقه دو نفره دوم اما روی خوش به علم و ورزش نشان نداد. دوئلی سراسر اضطراب برای دو تیم به ویژه گیلان به پیروزی رومینا تاجیک و مبینا نبی نژاد از آکادمی پونا در گیم سوم انجامید. آن‌ها ۲۱ بر ۱۴ و در نهایت ۲۱ بر ۱۹، مریم قنبری و ساره امینیان رقبای سخت کوش خود از علم و ورزش را شکست دادند.

مسابقه سرنوشت علم و ورزش گیلان در آخرین بازی انفرادی بین یگانه تفریشی از علم و ورزش گیلان و فاطمه احمدزاده از پونا بود. مسابقه‌ای که اگر تفریشی در آن پیروز نمی‌شد علم و ورزش گیلان نمی‌توانست جواز صعود به مرحله نهایی لیگ را کسب کند.

در زمین مسابقه اما تفریشی اجازه بروز فاجعه را نداد. او گیم اول را ۲۱ بر ۱۶ از احمدزاده برد و این نتیجه را در گیم دوم تکرار کرد تا علم و ورزش با وجود شکست ۳ بر ۲ در این بازی، به لطف تساوی در امتیاز و تفاضل پیروزی و شکست‌ها و البته برتری در پوئن شماری مقابل البرز راهی مرحله نهایی شود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=30082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.