15

گروه بهمن برای قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال بی رقیب است؟

  • کد خبر : 33084
  • 08 آذر 1398 - 9:25
گروه بهمن برای قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال بی رقیب است؟

لیگ برتر بسکتبال بانوان ۲ هفته از رقابت خود را پشت سر گذاشته است و تیم ها در ۲ گروه ۶ تیمی کار خود را آغاز کرده اند. پیش بینی در مورد قهرمان این فصل از همین حالا به مرحله گمانه زنی رسیده است.

آی دبلیو اسپورتس– با غیبت هیرو و دانشگاه آزاد، ۲ تیم از میان ۴ تیم برتر فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال، امسال معادلات قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان وارد فاز متفاوتی شده است.

گروه بهمن با جذب ستاره های موثر لیگ اکنون به مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی تبدیل شده است و از نظر نیروی انسانی، کامل ترین تیم در میان ۱۲ تیم لیگ محسوب می شود.

بهمن با سه برد قاطع – که البته هنوز ملاک قضاوت نیست – شروع قابل توجهی در فصل جدید داشته است و از آن ها جز قهرمانی، انتظار دیگری نمی رود اما چه کسی می تواند با آن ها رقابت کند؟

در اصفهان، نامی نو با حفظ معصومه اسماعیل زاده و مژگان خدادادی همچنان تیمی قدرتمند و مدعی است حتی بدون ساغر آجیلی که به بهمن رفته است. تصور کنید تقابل ساغر آجیلی با نامی نو در بازی روردرروی دو تیم آینده تا چه اندازه می تواند جذاب باشد.

سپهرداد و پالایش نفت آبادان و تا حدودی گرگان دیگر تیم هایی هستند که مهره های قابل توجهی دارند اما این که آیا آن ها می توانند برابر گروه بهمن و نامی نو حرفی برای گفتن داشته باشند بستگی به آینده و کیفیت واقعی این تیم ها دارد.

هنوز درباره پیش بینی قهرمان زود است اما واضح است که جنگ قدرت برای قهرمانی در فصل جاری به اندازه فصل قبل پیچیده نیست و معقولانه است که گروه بهمن و سپس نامی نو را مدعیان اول قهرمانی بدانیم مگر این که معادلات در آینده تغییر کند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=33084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.