16

تمجید هنگام پور از مژگان خدادادی : او نقش زیادی در پیروزی نامی نو داشت

  • کد خبر : 41221
  • 10 بهمن 1398 - 18:16
تمجید هنگام پور از مژگان خدادادی : او نقش زیادی در پیروزی نامی نو داشت

سرمربی تیم بسکتبال بانوان خانه بسکتبال بندرعباس گفت: ما برای برد به اصفهان آمده بودیم و مژگان خدادادی در کوارتر آخر نقش زیادی در پیروزی تیمش داشت.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از ایسنا اصفهان؛ هنگامه هنگام پور پس از شکست تیمش در دومین بازی پلی آف و حذف از لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار کرد: هر دو تیم بسیار تلاش کردند و بازی خوبی بود. در این بازی زیاد تغییر سیستم داشتیم و مطمئن بودیم که بازی را می بریم. البته با نتیجه خیلی خوبی بازی را واگذار کردیم که باید پیروز میدان می‌شدیم تا به بازی سوم کشیده می‌شد.

وی افزود: مژگان خدادادی در این بازی برای تیم نامی نو تلاش بسیار کرد و به کمک تیمش آمد و توانست امتیازات خوبی در کوارتر نهایی بگیرد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان خانه بسکتبال بندرعباس گفت: در بازی رفت ۳ بازیکن اصلی ما مصدوم و سرماخورده بودند و بازی خوبی نبود، اما در این بازی همه تلاش کردند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. تنها مشکلی که ما برای این دیدار داشتیم فاصله کوتاه دو بازی بود که در عملکرد بازیکنان تاثیرگذار بود.

هنگام پور در خصوص سطح لیگ، خاطرنشان کرد: لیگ امسال نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر است، چون بازیکنان جوان زیادی در تیم‌ها بازی می‌کنند و امیدوارم که در سال‌های آینده نتایج بهتر شود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=41221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.