18

زهرا پور اسماعیل آماده بازگشت به میادین تکواندو

  • کد خبر : 43046
  • 22 اسفند 1398 - 18:13
زهرا پور اسماعیل آماده بازگشت به میادین تکواندو

زهرا پور اسماعیل آماده بازگشت به میادین تکواندو است. دختر بابلی مصدومیت را پشت سر گذاشته و البته از این نظر که شیوع کرونا باعث تعویق مسابقات آسیایی شده خوش شانس بوده است.

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس : زهرا پوراسماعیل تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی آخرین روزهای آسیب دیدگی را پشت سر می‌گذارد. او به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه انگشت، حضور در تورنمنت ترکیه را از دست داد اما تعویق مسابقات قهرمانی آسیا به سود تمام شد و او برای آسیا، آماده خواهد بود.

تکواندوکاری که یک مدال بزرگسالان آسیا را در کارنامه دارد در هفته‌های اخیر درگیر مداوا بوده و برای بازگشت به میادین منتظر نظر مثبت پزشک است. او حتی همین حالا هم می‌تواند مبارزه کند اما بازگشت زودهنگام به صلاح او نیست به خصوص اینکه ماه‌های مهمی پیش ریوی او هستند.

زهرا پوراسماعیل بارها با مصدومیت درگیر شده اما همچنان یکی از مهره‌های مهم تیم تحت هدایت مهرو کمرانی است. دختر بابلی برای هفته پایانی لیگ کوثر و مصاف مهم برابر لوازم خانگی کن که تعیین کننده قهرمانی برای تیمش بود آماده مسابقه بود اما لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

وضعیت او توسط کادر تیم ملی چک می‌شود. او در زمره آخرین مدال آوران ایران در تکواندوی زنان آسیا در سال ۲۰۱۸ در کنار ناهید کیانی و کیمیا علیزاده است به طوری که او مدال برنز به اضافه ۷۳ کیلو را به طور مشترک با یک قزاق به دست آورد و امسال فرصت کسب دومین مدال را به دست آورده است.

پس از مسابقات نوجوانان جهان در کانادا افتخار تازه ای برای او در راه است؟ او در نقطه حساسی از حیات ورزشی اش قرار دارد. نقطه ای که سکوی پرتاب او به جنگیدن، مقاومت و رویاپردازی است.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=43046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.