17

تنیس روی میز ایران در سال ۹۸ | تورهای سه گانه ؛ ۲ قهرمانی برای شیما صفایی

  • کد خبر : 44605
  • 10 اردیبهشت 1399 - 0:19
تنیس روی میز ایران در سال ۹۸ | تورهای سه گانه ؛ ۲ قهرمانی برای شیما صفایی

در سال ۹۸ تور تنیس روی میز بزرگسالان کشور در بخش زنان طی ۳ مرحله برگزار شد. شهرهای کرمانشاه، مشهد و کرج به ترتیب میزبانان مراحل اول تا سوم این مسابقات بودند.

حامد اسماعیلی – پایگاه خبری ورزش زنان ایران : در تورهای سه گانه تنیس روی میز بزرگسالان، در مرحله اول در کرمانشاه شیما صفایی در فینال غزاله مولاطلب را شکست داد و قهرمان شد و مریم فرعی و فاطمه جمالی فر سوم شدند. در این مرحله، مهشید اشتری در یک چهارم نهایی حذف شده بود و رسیدن غزاله مولاطلب به فینال شگفتی این مسابقات تلقی شد.

در مرحله دوم در مشهد، شیما صفایی قهرمانی خود را تکرار کرد و در فینال این بار در سالن شهید بهشتی مشهد، مهشید اشتری را در خانه اش مغلوب کرد. مریم فرعی و مهشید صامت سوم شدند. فاطمه جمالی فر در یک چهارم نهایی حذف شد.

در سومین و آخرین مرحله در کرج، این بار دیگر خبری از قهرمانی شیما نبود. فینال سراسر کرجی در کرج بین مریم فرعی و فاطمه جمالی فر به سود فرعی پایان یافت و پریناز حاجیلو و مینا پورموسوی سوم شدند. برای اولین بار ۴ پینگ پنگ باز از یک شهر به چهار نفر برتر تور راه پیدا می‌کردند.

مهشید اشتری و مهشید صامت نفرات دوم و سوم مرحله قبل در مشهد، این بار در یک چهارم نهایی از دور مسابقات کنار رفتند. سارا شهسواری نیز در مراحل سه گانه تور، ۲ بار در یک چهارم و یک بار در یک هشتم نهایی حذف شد. شیما صفایی اگر در کرج قهرمان می شد 6 گانه جوانان و بزرگسالان را به دست می آورد اما نوار قهرمانی های پیاپی او در کرج پاره شد.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی*انتشار ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت ۰۰:۱۹

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=44605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.