13
محمودی؛ هر سال یک باشگاه

دیدگاه سپاهان؛ با بیان محمودی قهرمان نمی‌شویم

  • کد خبر : 46829
  • 09 تیر 1399 - 11:55
دیدگاه سپاهان؛ با بیان محمودی قهرمان نمی‌شویم
آنها با بیان محمودی تیم چهارم لیگ 98 شده اند. این هم یک شکست دیگر. راه چاره چیست؟ هیئت مدیره سپاهان عقیده دارد برای خراب کردن و از نو ساختن، باید از نیمکت شروع کرد.

دختران قهرمان (درنا)  : بیان محمودی در ادامه پروژه هر سال یک باشگاه از سپاهان رفت. باشگاه سپاهان عملاً او را نخواسته زیرا حس کرده با بیان محمودی نمی‌تواند جاه طلبی‌هایش را ادامه دهد.

سپاهان ۳ سال است که در لیگ برتر فوتبال حضور داشته است اما قهرمان بشو نیست. زور آنها به شهرداری بم، شهرداری سیرجان و یکی دو تیم دیگر نرسیده و آنها در لیگ ۹۸ حتی سوم هم نشدند.

حضور سمیه شهبازی در ۲ سال اول پس از قهرمانی با تیم آینده سازان میهن، برای سپاهان نتیجه‌ای نداشت و یک شکست کامل بود. کیست که نداند سپاهان جز به قهرمانی راضی نمی‌شود حتی وقتی که ژست رضایت از قرار گرفتن از روی سکو را می‌گیرد؟

حالا آنها با بیان محمودی تیم چهارم لیگ شده اند. این هم یک شکست دیگر. راه چاره چیست؟ هیئت مدیره سپاهان عقیده دارد برای خراب کردن و از نو ساختن، باید از نیمکت شروع کرد.

این چنین است که قرارداد بیان محمودی تمدید نشده و او در ادامه پروژه هر سال یک باشگاه از سپاهان رفتنی شد چنان که سال قبل در ذوب آهن یک فصل دوام آورد و قبل از آن هم در راه یاب ملل حضور داشت و در این تیم نماند و باید دید نیمکت چه تیمی در انتظار اوست.

محمودی مورد علاقه بازیکنان سپاهان بود اما در سپاهان یک چیز است که اهمیت دارد: جام قهرمانی. آنها پروژه تازه ای را آغاز کرده‌اند. تیم جدید و مربی جدید.

پیشگویی در فوتبال جایی ندارد. کسی نمی‌تواند بگوید که سپاهان بالاخره در لیگ ۹۹ قهرمان خواهد شد اما حداقل می‌توان اطمینان داشت در اصفهان، یک شروع طوفانی در حال شکل گیری است گرچه قدرت طوفان، به تداوم آن است. به عنوان یک قاعده کلی مهم نیست چطور شروع کنید. مهم این است چطور تمامش می‌کنید.

عکس : رعنا باقری

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=46829
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.