20
پایان شکیل به همت فدراسیون بسکتبال

اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان / بهمن جام قهرمانی را بالای سر برد

  • کد خبر : 48010
  • 15 مرداد 1399 - 11:05
اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان / بهمن جام قهرمانی را بالای سر برد
مراسم اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان به همت فدراسیون بسکتبال برگزار شد و گروه بهمن جام قهرمانی لیگ را بالای سر برد.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران “درنا” مراسم اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان 98 امروز در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار شد و تیم گروه بهمن بعنوان قهرمان جام قهرمانی را بالای سر برد.

در مراسم اختتامیه، ابتدا فریده شجاعی نایب رییس فدراسیون بسکتبال از رشد بسکتبال زنان به همت جامعه بسکتبال و رسانه ها سخن گفت.

در ادامه مهین فرهادی زاد معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان پشت تریبون رفت و از فدراسیون بسکتبال برای تلاش هایش در راستای توسعه بسکتبال زنان تقدیر کرد.

وی گفت: امروز در شرایطی به سر می بریم که دولت به خود می بالد که شرایط مساوی بین ورزش مردان و زنان مهیا کرده است و پس از انقلاب فضای رشد ورزش بانوان مهیا شده است و در فدراسیون ها امروز ورزش بانوان جایگاهی شاخص و محترم دارد.

فرهادی زاد عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب یکی از رشته های پرمخاطب در میان دختران ایرانی بسکتبال بود. جمهوری اسلامی ایران برای گرفتن مجوز حضور زنان در میادین بین المللی تلاش کرده است و دختران بسکتبالیست ما در همین بازه زمانی محدود پس از اخذ مجوز حضور بین المللی جایگاه درخشانی در سطح بین المللی دارند.

تالین طهماسیان مسوول مسابقات بانوان فدراسیون بسکتبال در این مراسم به بیان گزارشی از لیگ برتر پرداخت.

تینا عیساییان ، فایزه شهریاری، دلارام وکیلی، شادی عبدالوند و معصومه اسماعیل زاده بعنوان برترین بازیکنان لیگ برتر بسکتبال مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم بازیکنان و مربیان تیم گروه بهمن به طور کامل و با کیت مسابقات خود حضور داشتند اما تیم های گرگان و نامی نو با نفرات محدودی از بازیکنان و مربیان شرکت کردند.

لیگ برتر بسکتبال بانوان زمستان 98 در پایان دیدار اول فینال و در پی شیوع کرونا نیمه تمام ماند و فدراسیون بسکتبال رای به قهرمانی گروه بهمن داد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=48010
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.