14
هفته دهم لیگ برتر فوتسال زنان

چیپس کامل مشهد ۱ بوتا پارس ۳ | سایه کمرنگ بر سر صدرنشین

  • کد خبر : 75695
  • 17 دی 1400 - 12:56
چیپس کامل مشهد ۱ بوتا پارس ۳ | سایه کمرنگ بر سر صدرنشین
تیم فوتسال زنان بوتا پارس ایرانیان با کسب یک پیروزی دیگر رتبه دوم خود در جدول گروه یک لیگ برتر فوتسال بانوان را تثبیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و در مشهد و از گروه یک، تیم بوتا پارس ایرانیان از سد میزبان خود چیپس کامل مشهد گذشت.

در این بازی، بوتا پارس پس از تساوی هفته گذشته برابر فرهان ملارد به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی بود و برابر تیم قعرنشین جدول گروه یک به میدان رفت.

بوتا پارس که قصد نداشت اجازه دهد فاصله‌اش با پالایش نفت آبادان باز هم افزایش یابد توانست در نهایت 3 بر یک میزبانش را مغلوب کند.

مهسا نظری، مبینا نعمانی و ندا نوردی برای تیم بوتا پارس ایرانیان گلزنی کردند و تک گل تیم چیپس کامل مشهد نیز توسط شادی بهرامی به تور بوتا نشست.

این پیروزی به تیم بوتا پارس کمک کرد تا با ۱۸ امتیاز و یک بازی و ۷ امتیاز کمتر از پالایش نفت آبادان صدرنشین همچنان در رده دوم جدول باقی بماند.

چیپس کامل مشهد اما که هنوز در این فصل طعم پیروزی را نچشیده برای هفتمین بار در نهمین بازی شکست خورد و کماکان در قعر جدول گروه یک قرار دارد.

تیم مشهدی یکی از گزینه‌های سقوط این فصل به دسته اول است و فرصت برای مشهدی‌ها به منظور حفظ امتیاز فوتسال خراسان رضوی در لیگ برتر زنان بی نهایت نیست.

لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۰ در ۲ گروه ۷ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=75695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.