9
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال زنان

پایان مقتدرانه پیکان در دور گروهی با برتری بر اسفراین

  • کد خبر : 77152
  • 15 بهمن 1400 - 14:43
پایان مقتدرانه پیکان در دور گروهی با برتری بر اسفراین
پیکان در آخرین دیدار خود در دور گروهی لیگ برتر فوتسال زنان امروز برابر کیمیا اسفراین پیروز شد و با صدرنشین به دور دوم رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال زنان و از گروه دوم، پیکان در تهران برابر کیمیای اسفراین به پیروزی رسید.

در این بازی شاگردان نیلوفر اردلان 7 بر 2 حریف خود را شکست دادند و به عنوان تیم اول گروه دوم به مرحله دوم رسیدند. این پیروزی برای پیکان قابل پیش بینی بود.

نسیمه غلامی به همراه زیبا افروغ بازیکن جوان پیکان و سحر زمانی دو گل و سپیده زرین راد یک گل برای پیکان وارد دروازه نماینده فوتسال زنان خراسان شمالی کردند.

گل های تیم کیمیای اسفراین نیز توسط ملیحه فنایی و فاطمه سلطانی به ثمر رسید و این بازی، آخرین دیدار هر دو تیم در دور گروهی بود.

کیمیای اسفراین با این شکست با 10 امتیاز در جدول 7 تیمی گروه دوم، پنجم شد و پیکان با 33 امتیاز و با اقتدار در صدر قرار گرفت.

پیکان در دور گروهی تنها در یک بازی (مسابقه برابر نصر فردیس در دور برگشت) شکست خورد و سایر بازی ها را با پیروزی سپری کرد.

همچنین دیدار تیم های مس رفسنجان و هیئت فوتبال اصفهان و همچنین حفاری خوزستان و پارس آرای شیراز به دلیل عدم حضور تیم های اصفهانی و شیرازی برگزار نشد که لطمه دیگری بر نظم مسابقات است.

سازمان لیگ فوتسال ایران همواره در مورد ناکارآمدی در مدیریت و نظم در لیگ برتر فوتسال بانوان مورد انتقاد قرار داشته و هنوز هم نتوانسته مانع از رفتار خودسرانه تیم ها شود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=77152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.