13
گفت و گو با بازیکنی که غیبتش عادی نشده بود

پایان دوری ۸ ماهه | صدقیانی زاده به نصر فردیس می رود

  • کد خبر : 77323
  • 17 بهمن 1400 - 16:12
پایان  دوری ۸ ماهه | صدقیانی زاده به نصر فردیس می رود
آرزو صدقیانی زاده بازیکن تیم ملی فوتسال و نصر فردیس که اواخر لیگ برتر سال گذشته مصدوم شد آماده بازگشت به میادین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان ” آرزو صدقیانی زاده پس از مدتها دوری از میادین بار دیگر به فوتسال باز می گردد. ماه های سختی برای بازیکن تیم ملی ایران سپری شده است.

او بهار امسال با پیراهن سایپا در لیگ برتر آسیب دید و حالا قرار است پس از گذراندن نقاهت عمل جراحی بار دیگر در صحنه ظاهر شود.

آرزو صدقیانی زاده به آژانس ورزش زنان ایران گفت: حدود یک ماه،پیش از اتمام لیگ سال گذشته بود که مصدوم شدم و مشخص شد که احتمالاً روند درمان ۸ ماه زمان ببرد،خداراشکر درمان به خوبی انجام شد و اکنون آماده بازی در مسابقات پلی آف با تیم نصر فردیس البرز هستم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدتی از شرایط لیگ دور بودم از سطح کیفی تیم ها اطلاعی ندارم،اما مطمئناً تمام تیم‌های صعود کرده به پلی‌آف از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شانس قهرمانی دارند.

صدقیانی زاده در خصوص ایجاد سوپر لیگ فوتسال گفت:مدتها بود که از مسئولین تقاضا می کردیم تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ برتر کمتر شود تا کیفیت لیگ بالاتر برود،اما این اتفاق رخ نمی داد.

او افزود: تعدادی از تیم ها به دلیل مشکلات مالی انصراف می دادند یا در صورت بازی با اختلاف گل بالا می باختند که این اصلا برای سطح اول فوتسال کشور مناسب نبود.مطمئنا ایجاد سوپر لیگ با تیم های کمتر و کیفیت بیشتر به سود فوتسال کشورمان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولین باید توجه بیشتری به تیم‌ملی داشته باشند عنوان کرد: جای ناراحتی دارد که تیم ملی فوتسال،با آن همه افتخار به حال خود رها شده بود و برای حضور در مسابقات کافا بدون بازی دوستانه و فقط با چند جلسه تمرینی اعزام شد.

صدقیانی زاده در پایان خاطرنشان کرد: خوشحال کننده است که تیم ملی بهترین نتیجه را گرفت اما اگر مسئولان به این تیم توجه نکنند کسب قهرمانی سوم در آسیا غیرممکن خواهد بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=77323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.