9
گفتگو با بازیکن گلزن مس رفسنجان در پلی آف

مهسا کمالی پس از دبل برابر آبادان : خروج از فشار یک فصل دشوار

  • کد خبر : 79092
  • 13 اسفند 1400 - 17:49
مهسا کمالی پس از دبل برابر آبادان : خروج از فشار یک فصل دشوار
مهسا کمالی بازیکن مس رفسنجان پس از دبل برابر نفت آبادان در پلی آف لیگ برتر فوتسال زنان تاکید کرد که در این فصل فشار زیادی را تحمل می‌کرده.

به گزارش پایگاه تخبری تحلیلی “دختران قهرمانمس رفسنجان امروز در خانه و با دو گل مهسا کمالی توانست دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال زنان برابر پالایش نفت آبادان را با پیروزی پشت سر بگذارد.

مهسا کمالی بازیکن باتجربه و زنجانی مس امروز، یک فصل چالش در نتیجه گیری مس را به دست فراموشی بسپارد و تلاش او و هم تیمی هایش تیم رفسنجانی را در آستانه حضور در نیمه نهایی قرار داد.

کمالی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس گفت: بازی فوق العاده سنگینی بود و بازی برابر تیم بدون شکست لیگ، قطعا دشوار است. می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اما موقعیت سوزی کردیم.

او درباره دبل خود در بازی امروز عنوان کرد: فشار زیادی روی خود احساس می کردم و انتظاری که از خودم هم داشتم در این فصل برآورده نشده بود و به همین دلیل 2 گل بازی امروز برایم بسیار باارزش بود.

مهسا ادامه داد: در دو هفته اخیر تمرین پرفشار و سنگینی داشتم تا با نهایت آمادگی به این بازی برسم. به بازی برگشت و حتی مراحل بالاتر خوشبینم و مس می خواهد شانس خود را حتی برای قهرمانی، آزمایش کند.

بازیکن ارزنده مس رفسنجان به نفت آبادان هم تبریک گفت و افزود: آنها تیمی قدرتمند هستند و جوانمردانه بازی می کنند و بازی برابر نفت لذت بخش است. در آبادان برابر آنها کار سختی داریم اما از یکشنبه برای صعود در آبادان تمرین خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=79092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.