10
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان

شکست ملوان در کرج به دست خودی‌ها

  • کد خبر : 81383
  • 03 خرداد 1401 - 10:09
شکست ملوان در کرج به دست خودی‌ها
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان به پایان رسید و  ملوان بندر انزلی یکی از بازندگان این هفته بود و دست خالی کرج را ترک کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان دوشنبه برگزار شد و ملوان بندر انزلی در کرج برابر نماینده البرز تن به شکست داد.

تیم معصومه جهانچی پس از نتایج مطلوب و عملکرد مناسب در هفته های اخیر به دنبال تداوم این روند بود و پیروزی در مسابقه کرج را در دسترس خود می دید.

نماینده البرز نیز که بر خلاف ملوان شرایط خوبی نداشت به دنبال دفاع از اعتبار خود بود و این کار را به خوبی انجام داد.

گرچه گل صفورا جعفری هافبک طراح ملوان می توانست این تیم را به سه امتیاز بازی برساند اما البرز ، شکست دیگری را بر نمی تافت.

دو گل از دو مهره گیلانی البرز، کار نماینده گیلان را در این بازی تمام کرد. ابتدا رکسانا معصومی و سپس سارا قمی دروازه ملوان را گشودند.

به عبارت دیگر ملوان توسط مهره های سابق خود قربانی شد و بازیکنانی شکست این تیم را رقم زدند که روزگاری با پیراهن ملوان می درخشیدند.

ملوان با این شکست در جدال میانه جدولی ها در رده ششم جدول قرار گرفت و صرف نظر از مسابقه با سارگل بوشهر که برگزار نخواهد شد یک بازی خارج از خانه با شهرداری سیرجان در پیش دارد.

تیم نماینده البرز نیز با این برد دلچسب تیم پنجم جدول است و نیم نگاهی به چهارم شدن در لیگ برتر و تصاحب جایگاه ذوب آهن دارد. البرز و ذوب آهن در امتیاز 36 برابر هستند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=81383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.