5
فرصتی برای شکستن طلسم طلا وجود دارد؟

ناهید کیانی در انتظار چهارمین مدال پیاپی آسیایی

  • کد خبر : 82126
  • 31 خرداد 1401 - 14:05
ناهید کیانی در انتظار چهارمین مدال پیاپی آسیایی
معتبرترین چهره تیم ملی تکواندو زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ کره جنوبی ناهید کیانی است. او پرافتخارترین تکواندوکار زن ایران در آسیاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در میان ۶ تکواندوکار دختر اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا ناهید کیانی برجسته‌ترین عضو تیم ملی است.

ناهید کیانی  به ۲ دلیل یک چهره ویژه است: ۱) او یکی از چهار دختر ایرانی تاریخ تکواندو است که در المپیک مسابقه داده ۲) او پرمدال ترین تکواندوکار زن ایران در آسیا است.

ناهید در ۳ دوره اخیر تکواندو قهرمانی آسیا (در ازبکستان، ویتنام و لبنان) حاضر بوده و در هر سه دوره مدال گرفته است. یک نقره و دو برنز.

این آمار به همراه نمایش درخشان او در انتخابی المپیک و کسب سهمیه حضور در المپیک توکیو به اندازه کافی دلیلی بر کیفیت او هست.

دختر بااخلاق تکواندو ایران حالا در چهارمین حضور پیاپی در مسابقات قهرمانی آسیا 2 هدف دارد. یکی کسب مدالی دیگر و حفظ جایگاه خود به عنوان پرمدال ترین و دیگری، شکستن طلسم دوری از مدال طلا که البته هدف دوم دشواری‌های زیادی پیش روی ناهید ما می‌گذارد.

با این وجود، عملکرد ناهید در مبارزات حساس و تعیین کننده نظیر نمایش حماسی و شگفت‌انگیز اول خرداد سال ۱۴۰۰ در اردن برابر فاناپا هارنسوجین و دارنده طلای ۲۰۱۹ جهان، نشان می‌دهد که چرا ناهید همچنان قابل‌اعتماد و امید تکواندو بانوان ایران است.

با همین احساس خوش و امیدهای پرتوافکن بر رخ خانواده دلپذیر تکواندو به انتظار رویارویی ناهید کیانی و خبرهایی دلنشین از کره می‌نشینیم که موفقیت ناهید و دیگر دختران ما مرهمی بر غم‌های امروز وطن است.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=82126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.