4
بازی های کشورهای اسلامی قونیه 2021

زینب اسماعیلی مدال طلا را از دست داد

  • کد خبر : 84196
  • 19 مرداد 1401 - 21:52
زینب اسماعیلی مدال طلا را از دست داد
در ادامه پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه 2021 زینب اسماعیلی از طلا دور ماند و فینال را واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات تکواندو در چارچوب بازی های کشورهای اسلامی قونیه 2021 امروز برگزار و زینب اسماعیلی صاحب نشان نقره شد.

زینب اسماعیلی نماینده وزن ۶۷-کیلو گرم تکواندو زنان در فینال نتیجه را به فریدا نماینده آذربایجان واگذار و مدال نقره را کسب کرد.

اسماعیلی که در دور نخست اوزدا ازبکستانی و در دور دوم لوسی از ترکیه را برده بود در برابر فانتسی مرام از قطر پیروز شد تا در فینال با فریدا از کشور آذربایجان مسابقه دهد.

وی در راند اول نتیجه را واگذار کرد و در راند دوم هم نتوانست در برابر حریف خود کاری از پیش ببرد تا در نهایت راند دوم را هم واگذار و دومین مدال نقره را بنام خود کرد.

این یک فرصت ارزشمند برای این بود که زینب اسماعیلی بتواند یک مدال طلا از رویدادی بااهمیت برای جامعه ورزش ایران را کسب کند اما این فرصت را از کف داد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=84196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اگر مسابقه فینال خانم اسماعیلی را کسی دیده باشه متوجه حق کشی آشکار از این تک.اندوکار توانا در فینال با ترکیه توسط داور بازی را می بینیم. در هر راند با اختلاف بسیار بالا نسبت به ترکیه ای با اقتدار جلو بودند که در نهایت تعجب و چند ثانیه به پایان راند آخر و در حالیکه 20-10 جلو بودند داور بازی ایشان را دیسکولیفای کردند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.