12
در مسابقات دوومیدانی نوجوانان کشور

دختران نوجوان ۶ رکورد ملی را جابجا کردند

  • کد خبر : 85266
  • 14 شهریور 1401 - 10:08
دختران نوجوان ۶ رکورد ملی را جابجا کردند
در پایان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور تیم تهران به عنوان نخست دست یافت و شش رکورد ملی در این رده سنی جابه‌جا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” با جابجایی 6 رکود ملی و قهرمانی تیم تهران، پرونده رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان دختر کشور بسته شد.

این مسابقات پس از رقابتی دو روزه، عصر یکشنبه 13 شهریور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید و تهران با پیشی گرفتن از خراسان رضوی و کرمانشاه قهرمان این رویداد شد.

در این دوره از مسابقات و در رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی از استان البرز موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۱.۲۵ متر رکورد ملی رده سنی نوجوانان کشور را که با حد نصاب ۵۸.۷۹ در اختیار زهرا عرب رستمی بود ارتقا دهد.

همچنین در رقابت ماده پرتاب وزنه نیز الهه علیزاده از ایلام با ثبت حدنصاب ۱۳.۷۸ رکورد ملی  را که با ۱۳.۷۶ در اختیار زهرا بختیاری بود شکست و رکورد‌دار جدید این ماده شد.

در روز پایانی این‌ مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در 400 متر با مانع، موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۱.۴۲ دقیقه رکورد ملی نوجوانان را که با حد نصاب ۱:۰۱.۵۶ در اختیار خودش بود ارتقا دهد.

مانا حسینی نیز در رقابت پرتاب نیزه موفق شد با ثبت حد نصاب ۴۲.۰۶ رکورد ملی این ماده را که با ۴۰.۹۹ متر در اختیار خودش بود بهبود ببخشد.

در دیگر مواد و در رقابت ماده هفتگانه الناز موسایی از استان تهران موفق شد با کسب امتیاز ۴۴۳۷ رکورد‌ملی این ماده را که با ۴۳۶۹ در اختیار فاطمه محیطی‌ زاده بود شکسته تا رکورد‌دار جدید رده سنی نوجوانان در هفتگانه لقب گیرد.

دوندگان تیم رله امدادی تهران نیز با ترکیب (نازنین فاطمه عیدیان، الناز موسایی، ملینا محمدیان و آوا سیما منصوری)  با ثبت زمان ۲:۲۳.۹۴دقیقه رکورد ملی را که با ۲:۲۴.۴۸ در اختیار تیم خراسان رضوی بود شکسته و به نام خود ثبت کنند.

نتایج دوومیدانی نوجوانان دختر کشور 1401

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=85266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.