8
درباره ملوان، معصومه جهانچی و یک جوان 17 ساله

دختران ملوان ۱۴۰۱ ، قوهای سپید بلندپروازتر

  • کد خبر : 86693
  • 01 آبان 1401 - 15:20
دختران ملوان ۱۴۰۱ ، قوهای سپید بلندپروازتر
ملوان در آغاز فصل جدید لیگ فوتبال زنان پیکان را شکست داد. قوی سپید تیمی باتجربه‌تر و پرامیدتر نشان می‌دهد. تیمی که انتظارات از آن بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” ملوان انزلی فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان را با پیروزی آغاز کرد. تیم معصومه جهانچی توانست پیکان را در کرج، دو بر یک شکست دهد.

این پیروزی، یک شروع قابل قبول برای ملوان است گرچه ملوان با توجه به داشته‌های خود، این انتظار را پدید می‌آورد که فوتبالی روان‌تر ارائه دهد.

سطح بالای تغییرات در ملوان نشان می‌دهد، معصومه جهانچی به دنبال افزایش بار تجربی در این تیم است. از سوی دیگر اگر نتیجه گیری برای ملوان، پیش از این یک اولویت نبود اکنون به هدف اصلی تبدیل شده است.

این موضوع را می‌توان از ورود بازیکنان باتجربه‌ای چون کوثر عنبری، زهرا پورحیدر و فروغ موری و تداوم حضور صفورا جعفری و البته پگاه نوری که بخشی از شناسنامه ملوان است، دریافت.

ملوان امسال کوثر عنبری، زهرا پورحیدر، مریم رهیده، فهیمه ارزانی، مریم ایزدپناه، زهرا موسی زاده، سمیرا محمدی و فروغ موری را به خدمت گرفته است.

از سوی دیگر عاطفه ایمانی، هلیا پیل تن و طاهره منصوری راهی پالایش گاز ایلام شدند، افسانه اقبال به دعوت مریم ایراندوست به سپاهان رفت و فاطمه عزیزی هم راهی زارع باتری سنندج شد.

این سطح از تغییرات حاکی از چهره جدید ملوان است درست همانند تصویری که از این تیم در دیدار جمعه ۲۹ مهر برابر پیکان البرز دیدیم.

جهانچی، نسترن محمدخانی و امیدها

معصومه جهانچی سرمربی ملوان درباره ملوان ۱۴۰۱ به آی دبلیو اسپورتس می‌گوید: تیمی داریم که جوان‌ترهایش به نسبت فصل قبل تجربه بیشتری دارند و از سوی دیگر چند بازیکن باتجربه به تیم اضافه شده‌اند. این، ترکیب امیدوار کننده‌ای برای ملوان است.

ملوان-معصومه-جهانچی فوتبال بانوان

او می‌افزاید: رقابت با تیم‌های متمول سخت است. شما نمی‌توانید به سادگی از کسب جام یا قرار گرفتن روی سکو سخن بگویید. با این حال امید ما را در رقابت حفظ می‌کند. می‌خواهیم تیمی باشیم که سخت شکست می‌خورد.

جهانچی درباره ستاره نوظهور و ۱۷ ساله ملوان، نسترن محمدخانی می‌گوید: دو فصل پیش او را به عنوان یک بازیکن تستی از مشهد آوردیم. او مستعد، ریزنقش و سریع است و هوش بالایی دارد. به آینده او امیدواری زیادی دارم.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=86693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.