7
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان

تیروژ حیات کردستان نصف جهان را فتح کرد

  • کد خبر : 86931
  • 10 آبان 1401 - 15:40
تیروژ حیات کردستان نصف جهان را فتح کرد
برتری تیروژ حیات کردستان بر ذوب آهن آن هم در اصفهان، جالب ترین نتیجه هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز تیم تیروژ حیات کردستان در نخستین دیدار فصل خود توانست پیروزی بزرگی برابر ذوب آهن کسب کند.

هر دو تیم، تازه وارد به لیگ برتر بسکتبال بانوان به حساب می آیند اما ذوب آهن هفته گذشته از سد پادما یدک گذشته بود و دیدار تیروژ کردستان برابر سپهرداد معوقه شده بود.

در مسابقه امروز، رقابت دو تیم پایاپای بود و در شرایطی که کفه انتظار پیروزی به سوی ذوب آهن برتری داشت، این تیم تیروژ حیات بود که 57 بر 50 میزبانش را شکست داد.

غیبت کاپیتان مژگان خدادادی در ترکیب ذوب آهن برای این تیم گران تمام شد و شاید اگر ستاره قزوینی در این بازی حضور داشت نتیجه ای متفاوت رقم می خورد.

در این بازی ذوب آهن در کوارتر نخست 13 بر 9 پیش افتاد اما برتری 18 بر 14 تیروژ در کوارتر دوم سبب شد دو تیم در امتیاز 27 در پایان نیمه نخست با تساوی به رختکن بروند.

فاجعه برای ذوب آهن اصفهان در کوارتر سوم رقم خورد جایی که میزبان با اشتباهات پیاپی و سریالی از یک سو ناتوان در کسب پوئن بود و از سوی دیگر در دفاع ناتوان نشان می داد.

این شرایط سبب شد ذوب آهن در کوارتر سوم 3 بر 16 تن به شکست دهد و همین وضعیت نابسامان حکم شکست این تیم را امضا کرد زیرا براری 20 بر 14آن ها در کوارتر پایانی فایده ای برای ذوب آهن نداشت.

آیدا گل محمدی سنتر بلندقامت و جوان تیروژ حیات کردستان در این بازی با 11 امتیاز و 14 ریباند به همراه 5 بلاک شات، دبل دبل کرد اما کاپیتان پریسا کرمی با 26  پوئن، امتیاز آورترین بازیکن تیروژ و مسابقه بود.

سروه ضرغامیان علاوه بر این دو بازیکن از کیژان شکری، مونس علی پناه و زینب غفاری در ترکیب آغازین و سیران قادرنژاد و پونه علی پناه به عنوان بازیکن جانشین استفاده کرد اما 5 بازیکن این تیم به زمین نرفتند.

در ترکیب ذوب آهن که ستاره سیاوشی، الهام رنجبر، سمانه طغیانی، پریسا رهنما و مریم حبیبی زاده به عنوان ترکیب اولیه و بهار اکبری، هانیه حاجی حسینی، عاطفه محمدی، هانیه موسوی و آیدا ترابی را نیز در ترکیب داشت پریسا رهنما با 16 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این تیم بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=86931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.