6
هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان

روز خوش ملوان با فروغ موری و مریم رهیده

  • کد خبر : 86984
  • 14 آبان 1401 - 10:11
روز خوش ملوان با فروغ موری و مریم رهیده
پای فروغ موری به گلزنی برای ملوان باز شد و مریم رهیده، مهره جذاب نقل و انتقالاتی ملوان باز هم برای این تیم گل زد. تحفه سه امتیازی قوی سپید از نیشابور.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان روز جمعه 13 آبان با برتری دو بر صفر ملوان در زمین تیم کیان نیشابور همراه بود.

ملوان پس از یک پیروزی و یک شکست در دو هفته آغازین، در مصاف با تیم کیان در نیشابور همانند هفته نخست، یک بازی خارج از خانه را برد و 6 امتیازی شد.

فروغ موری مهاجم کهنه کار فوتبال ایران که می کوشد خاطرات روزهای درخشان گذشته را تکرار کند و به روزهای موفق خود نزدیک شود اولین گل خود را در این فصل با پیراهن ملوان به ثمر رساند.

این گل از این نظر برای فروغ موری اهمیت دارد که اعتماد به نفس تازه ای به او می دهد. او باید باور کند که می تواند و هر گل، یک قدم بلند به سوی احساس مثبتی است که او از فوتبال بازی کردن دارد.

مریم رهیده در نیمه دوم اندوخته ملوان انزلی را دو برابر کرد. این، دومین گل او در سومین مسابقه اش برای ملوان است. ستاره سابق سپاهان در پی تغییر و تحولات در اصفهان تصمیم گرفت از سپاهان جدا شود.

این جدایی برای رهیده، کاملا پربرکت بوده است. گل پیروزی بخش در بازی برابر پیکان و اکنون یک گل دیگر در نیشابور. به نظر می رسد بازیکن قمی ملوان در ترکیب قوی سپید به خوبی جا افتاده است.

ملوان با ترکیب دلپذیرش اکنون تیم پنجم جدول رده بندی است. تیمی که به نظر می رسد در آینده تیمی سرسخت تر خواهد بود و ممکن است دست به کارهای بزرگی بزند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=86984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.