5
هفته چهاردهم سوپرلیگ فوتسال زنان

برد شیرین حفاری برابر نطنز و فرار از انتهای جدول

  • کد خبر : 87763
  • 25 آذر 1401 - 13:57
برد شیرین حفاری برابر نطنز و فرار از انتهای جدول
حفاری خوزستان با کسب یک پیروزی دیگر وضعیت خود را در جدول سوپرلیگ فوتسال زنان سر و سامان بخشید. سایه شکست از حفاری دور شده است.

به گزارش “افرا ورزش” هفته چهاردهم سوپرلیگ فوتسال زنان باشگاه‌های کشور امروز جمعه ۲۵ آذر با انجام ۴ مسابقه به انجام رسید و حفاری در زمین خود هیئت فوتبال نطنز را شکست داد.

در این بازی که از ساعت ۱۱ در سالن نفت اهواز برگزار شد شاگردان فروزان سلیمانی در تیم حفاری خوزستان 4 بر یک هیئت نطنز را مغلوب کردند.

رقیه صومعه، الهام عنافجه، کاپیتان سارا افرازی و فاطمه حسینی گلزنان حفاری در دیدار امروز بودند. حفاری نیمه نخست را با برد دو بر یک پشت سر گذاشته بود.

برتری در این مسابقه برای تیم اهوازی شیرین و دلنشین بود. حفاری یک هفته پس از پیروزی بزرگ خارج از خانه برابر رایزکو، با این سه امتیاز از قعرنشینان فاصله گرفت.

رسیدن امتیازات حفاری به عدد ۱۴ سبب شده این تیم امیدوار به رسیدن به رده پنجم جدول و تصاحب جایگاه رایزکو باشد که به نظر می‌رسید قرار نیست تهدیدی از جانب تیم‌های پایین‌تر از خود داشته باشد.

برای هیئت فوتبال نطنز اما اوضاع، ناگوار پیش می‌رود. تلاش آن‌ها هفته گذشته با شکستی حداقلی برابر نفت آبادان همراه بود و امروز نیز برابر دیگر تیم خوزستانی تسلیم شدند.

کسب هشت امتیاز از ۴۲ امتیاز ممکن، حاصل کار هیئت نطنز بوده است و دور سوم و ۷ بازی باقی‌مانده برای آنها فرصتی برای جبران مافات ایجاد می‌کند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=87763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.