8
هفته بیستم سوپرلیگ فوتسال زنان

پیروزی بی فایده و تلخ نصر برابر پویندگان

  • کد خبر : 89444
  • 05 اسفند 1401 - 13:16
پیروزی بی فایده و تلخ نصر برابر پویندگان
نصر امید البرز در هفته بیستم سوپرلیگ فوتسال زنان، تیم انتهای جدولی پویندگان صنعت فجر شیراز را گلباران کرد اما این برد آنها شادی بخش نبود.

به گزارش افرا ورزش، هفته بیستم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز با برگزاری 4 مسابقه به انجام رسید و در کرج، تیم نصر امید البرز 8 بر صفر از سد پویندگان عبور کرد.

در این دیدار که در سالن انقلاب برگزار شد تیم نصر فردیس در حالی برابر از پیش سقوط کرده شیرازی خود قرار گرفت که پیروزی این تیم، قابل پیش بینی بود.

امید فاطمه شریف و تیمش این بود که در بازی همزمان مس رفسنجان از پیکان امتیاز بگیرد تا شانس قهرمانی نصر را باز گرداند که در عمل، این اتفاق رخ نداد.

برتری قاطع نصر برابر پویندگان حکم قهوه تلخ برای نصر را دارد. آن ها تیم برنده بازی امروزند اما از این برد احساس شادی ندارند زیرا قهرمانی برای آن ها از دست رفته است.

نسترن مقیمی بازیکن مازندرانی نصر در این بازی هت تریک کرد و سه گل به ثمر رساند. مریم سید، مرضیه توفیقی نسب، آرزو صدقیانی زاده، فهیمه کوثری و نسرین قمی دیگر گلزنان نصر بودند.

برای نصر، دومین سال متوالی حضور در سطح اول فوتسال بانوان ایران با دومین نایب قهرمانی و دومین ناکامی در رقابت بر سر کسب جام با پیکان به پایان می رسد.

اکنون نصر حسرت امتیازاتی را می خورد که در گذشته از دست داد. تساوی با مس در کرج و شکست برابر همین تیم در رفسنجان، تساوی با رایزکو در کرج و سه بازی رودررو برابر پالایش نفت آبادان بدون حتی یک پیروزی. درست در شرایطی که پیکان هر سه بازی رودرروی خود با نفت را برد و از این تیم 9 امتیاز گرفت.

برای پویندگان نیز، حضور در ادامه لیگ تا پایان، تلاشی برای تجربه بیشتر و البته کاملا قابل تمجید است. آن ها به فوتسال و لیگ احترام می گذارند.

اقدام آن ها برای سفرهای طولانی و پرهزینه و رقابت در بازی هایی که از پیش در آنها بازنده هستند چیزی جز احترام به فوتسال و لیگ نیست و این موضوع نباید زیر سایه شکست های پیاپی و جایگاهشان در جدول به دست فراموشی سپرده شود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=89444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.