8
هفته بیستم سوپرلیگ فوتسال زنان

پیروزی حفاری بر رایزکو در روز میزبانی ضعیف حریف

  • کد خبر : 89464
  • 05 اسفند 1401 - 14:58
پیروزی حفاری بر رایزکو در روز میزبانی ضعیف حریف
در هفته بیستم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز حفاری خوزستان در زمین تیم رایزکو صفادشت 3 بر 2 به پیروزی رسید و 26 امتیازی شد.

به گزارش افرا ورزش، هفته بیستم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز با انجام 4 بازی سپری شد و تیم رایزکو صفادشت در زمین خود 3 بر 2 برابر حفاری خوزستان تن به شکست داد.

در روزی که مس رفسنجان به پیکان باخته بود، حتی یک تساوی نیز می توانست رایزکو را برای اولین بار به نیمه بالای جدول برساند اما حفاری همانند هفته سیزدهم، باز هم رایزکو را در خانه اش برد.

رقیه صومعه، فاطمه حسینی و عصمت داوودی کیا گلزنان امروز تیم تحت رهبری فروزان سلیمانی بودند تا حفاری در ادامه روند موفق خود، امتیازات خود را به عدد 26 برساند.

فاطمه حسینی با گلی که امروز به ثمر رساند آمار گلهای این فصل خود را به عدد 21 تبدیل کرد تا نفر دوم جدول گلزنان سوپرلیگ فوتسال باشد.

از سوی دیگر حفاری به اندازه ای پیشرفت کرده که حتی ممکن است فصل را با رتبه چهارم و حضور در نیمه بالای جدول به پایان برساند.

اگر مس رفسنجان و رایزکو که به ترتیب 2 و یک امتیاز بیشتر از حفاری دارند در هفته پایانی در مسابقات خارج از خانه خود برابر پالایش نفت آبادان و نصر امید البرز بازنده شوند آن گاه حفاری در صورت پیروزی محتمل برابر هیئت نطنز 29 امتیازی می شود و به رده چهارم می رسد.

این شانس و به طور کلی نتایج اخیر تیم اصیل خوزستان، نمایانگر تحول در حفاری است. آن ها از تیمی بازنده در آغاز فصل به تیمی تبدیل شده اند که قهرمان را در تهران شکست می دهند و توان به چالش کشیدن هر تیمی را دارند.

مشکل برای حفاری این است که فصل برای آن ها دیرتر از سایر تیم ها آغاز شد؛ زمانی که رقبا امتیازات را جمع کرده بودند.

دیدار امروز رایزکو و حفاری حواشی خاص خود را داشت. دیدار امروز که قرار بود از ساعت 11 آغاز شود با تاخیر زیادی آغاز شد و علت آن مجهز نبودن سالن به صندلی و نبود آمبولانس بود.

در کمال شگفتی، تیم رایزکو صفادشت در سالن مسابقه، صندلی و نیمکت برای نشستن عوامل نداشت. آمبولانس نیز که از الزامات برگزاری مسابقات رسمی است با تاخیری فراوان به محل مسابقه آمد.

این اتفاق پیش تر هم رخ داده بود. رایزکو در مسابقه خانگی برابر پالایش نفت آبادان، نظم برگزاری مسابقه ای در این سطح را رعایت نکرده بود.

 

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=89464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.