6
هانگژو منتظر ناهید و دیگران

مسافرین تکواندو در بازی‌های آسیایی مشخص شدند

  • کد خبر : 93095
  • 04 شهریور 1402 - 18:35
مسافرین تکواندو در بازی‌های آسیایی مشخص شدند
ترکیب تیم ملی تکواندو زنان برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو 2023 دوشنبه 30 مهر ماه در خانه تکواندو مشخص شد.

به گزارش افرا ورزش، رقابت‌های تکواندو زنان در بیست و ششمین دوره بازی‌های آسیایی به میزبانی هانگژو طی روزهای دوم تا هشتم مهرماه برگزار می‌شود .

رقابت های انتخابی تیم ملی با قضاوت داوران رسمی و نظارت کادر فنی به همراه لیلا سلیمی نایب رییس فدراسیون تکواندو صورت گرفت و نهایتا نفرات راه یافته به این رویداد مشخص شدند.

مبینا نعمت زاده در وزن 49- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن 53- کیلوگرم، نرگس میرنوراللهی در وزن 57- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 67- کیلوگرم و  آناهیتا توکلی در وزن 67+کیلوگرم ملی پوشان ایران خواهند بود.

ناهید کیانی

 از این تیم پنج نفره، ۲ نفر در دوره پیشین بازی‌های آسیایی در جاکارتا حضور داشتند. ناهید کیانی در منهای ۴۸ کیلوگرم با شکست ۱۱ بر ۶  برابر پانیپاک تایلندی برنز گرفت و شرایط ایده آل امروزش، انتظارات را از او به‌شدت بالا برده است.

پس از قهرمانی جهان در باکو و سپس مدال نقره گرندپری رم و در ادامه، طلای یونیورسیاد چین طی ماه‌های اخیر، حالا ناهید کیانی به دنبال یک طلای دیگر است.

ملیکا میرحسینی نیز در جاکارتا در منهای ۶۷ کیلوگرم در دور سوم برابر جولیانا الصادق اردنی شکست خورد و به مدال نرسید. پس از آسیب دیدگی طولانی، میدان هانگژو فرصتی برای اوست که خودی نشان دهد.

آناهیتا توکلی چهره ویژه این جمع است. او مدتی در میادین حاضر نبود و زمانی که برگشت، با توپ پر بازگشت و نتیجه شایستگی و توانمندی اش این شد که به سرعت جایگاهش در تیم ملی را به دست آورد.

تکواندو ایران هم روی آناهیتا توکلی و هم مبینا نعمت زاده که پیش تر، زیبایی آینده اش را به نمایش گذاشته حساب باز می کند. به عبارت دیگر، ناهید کیانی قرار نیست تک شانس مدال ما در هانگژو باشد.

از تیم سال ۲۰۱۸، الهه شیدایی مدتی است که در میادین حاضر نیست و شاید دیگر هم باز نگردد، پریسا جوادی از اوج فاصله گرفته و زهرا پوراسماعیل نیز این بار به ترکیب تیم ملی نرسیده است.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=93095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.