9
به دلیل تخلفات گسترده اداری

کمیته اخلاق شهرزاد نصیری را ۲ سال محروم کرد

  • کد خبر : 93604
  • 27 شهریور 1402 - 6:22
کمیته اخلاق شهرزاد نصیری را ۲ سال محروم کرد
شهرزاد نصیری مسئول امور بانوان سازمان لیگ فوتسال ایران که اخیراً از سمت خود برکنار شده بود توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محروم شد.

به گزارش افرا ورزش، پرونده شهرزاد نصیری مسئول کمیته زنان سازمان لیگ فوتسال سرانجام تعیین تکلیف شد و او به مدت ۲ سال از هرگونه فعالیت در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم است.

نصیری سال‌ها نفر اول تصمیم‌گیرنده در حوزه فوتسال باشگاهی زنان بود و علاوه بر این مسئولیت‌های متعدد در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال و همچنین هیئت فوتبال استان تهران داشت.

ضعف نظارتی در بدنه فدراسیون فوتبال ایران از یکسو و بی‌مبالاتی سازمان لیگ فوتسال در دوره مدیرانی که دیگر حضور ندارند، به نصیری کمک کرد تخلفات اداری گسترده خود را پیش ببرد.

گفته می‌شود او ۱۴ سال در سمت‌های مختلف فوتسالی و فوتبالی در تهران و سازمان لیگ مسئولیت داشته است و مشخص نیست او طی این سال‌ها دقیقاً به چه تخلفاتی دست زده است.

او در دوران حضور طولانی‌مدت حبیب‌الله شیرازی در هیئت فوتبال استان تهران که خود حرف‌وحدیث و ابهامات متعددی بر جای گذاشت در این هیئت مسئولیت داشت و سرانجام با حکم احمدرضا براتی رییس جدید هیئت تهران برکنار شد.

بخشی از تخلفات اداری شهرزاد نصیری که درباره آن صحبت می‌شود مربوط به پرونده حضور غیرقانونی تیم فرهان ملارد در سوپرلیگ فوتسال زنان و جایگزین کردن رابطه به جای ضابطه در امور برگزاری مسابقات است.

اقدامات یک جانبه و با نظر شخصی، بدون وجود مجوز و آیین نامه و مصوبه رسمی از سوی سازمان لیگ، یکی دیگر از تخلفاتی است که شهرزاد نصیری به آن دست می زده است.

شهرزاد نصیری همچنین مانع از حضور رسانه‌های منتقد خود در سالن‌های برگزاری مسابقات می‌شد و از نظر ساختار اداری، این قدرت را در اختیار داشت که از دوستان رسانه‌ای خود حمایت کند.

با حکم کمیته اخلاق، دنیای فوتبال و فوتسال زنان به مدت حداقل دو سال، بدون حضور او جای بهتری است.

درباره شهرزاد نصیری اینجا بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=93604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. انشاالله همیشه محروم بشه. تا تونست دزدی کرد . کثافت دزد . از همه بازیکن ها پول می‌گرفت. از تیم ها. این خانم به فوتسال ما خیانت کرد. دزد کثیف .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.