18

شهناز یاری : بازی با دریژنو فقط کشته نداشت/ در ورزش ، پیروزی “همه چیز” نیست

  • کد خبر : 9909
  • 09 شهریور 1397 - 19:02
شهناز یاری : بازی با دریژنو فقط کشته نداشت/ در ورزش ، پیروزی “همه چیز”  نیست

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود تهران پس از پیروزی قاطع تیمش برابر دریژنو فرخ شهر در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان تاکید کرده این بازی ، از شاخص های یک فوتسال زیبا به دور بوده است. یاری ، عملکرد تیم حریف را در زمین مسابقه خشونت بار عنوان کرده است.

شهناز یاری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران“آی دبلیو اسپورتس” پس از پیروزی قاطع تیمش برابر دریژنو فرخ شهر در یک بازی پرحاشیه اظهار کرد: چندان از این بازی و برد خوشحال نیستم. بازی با دریژنو بازی بسیار پربرخوردی بود و تاکنون در عمرم بازی ای در این سطح از خشونت ندیده بودم. بازی امروز فقط کشته نداد اما هر اتفاقی در آن رخ داد.

یاری افزود: متاسفانه تیم حریف اصلا بازی خوبی به نمایش نگذاشت. امروز فوتسال زیبایی شاهد نبودیم و متاسفانه از ابتدای بازی درگیری‌هایی اتفاق افتاد که داور بازی چند بار مسابقه را متوقف کرد و بابت این خشونت ، تذکر داد.

سرمربی سپیدرود گفت: سارا شیر بیگی بازیکن خوب و مهم ما متاسفانه در همین درگیری‌ها اخراج شد. او متاسفانه کارت زرد اول را بدون هیچ دلیلی دریافت کرد و اخطار او ناعادلانه بود و کارت دوم را هم به دلیل درگیری با بازیکن حریف گرفت.

یاری اضافه کرد: بازیکنان ما به حدی در این بازی مورد آسیب قرار گرفتند که در داخل ماشین در مسیر برگشت مشغول پانسمان کردن زخم های بازیکنانمان بودیم. متاسفم که امروز بازی جالبی به نمایش در نیامد. همه چیز، برد و پیروزی نیست. گاهی فراموش می کنیم که اخلاق مداری جایگاه بالاتری نسبت به پیروزی دارد.

او در مورد مشکلات مالی باشگاه سپید رود بیان کرد: متاسفانه درگیر مشکلاتی بودیم که اکنون وضعیت بهتر شده. برای این بازی ، هیئت فوتبال استان تهران به کمک ما آمد و شرایط سفر ما به فرخ شهر را فراهم کرد. ارگان هایی خواستار حمایت از مجموعه سپیدرود هستند و تا دوشنبه بصورت قطعی اسپانسر جدید معرفی خواهد شد و هیچ مشکلی برای ادامه کار نخواهیم داشت.

گفتگو از : چیاکو ویسی

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=9909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.