15

هفته نوزدهم لیگ ؛ تساوی در ال کرمانیکو ؛ سپاهان و راه یاب ملل امیدوار شدند

  • کد خبر : 1353
  • 05 اسفند 1396 - 17:46

هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان ایران به پایان رسید و تساوی در ال کرمانیکو ، دربی تیم های استان کرمان در لیگ برتر فوتبال زنان حکم به ادامه صدرنشینی شهرداری بم داد اما 3 هفته پر التهاب در پیش رو است.

به گزارش IWSPORTS  ، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران امروز شنبه پنجم اسفند برگزار شد و در دربی فوتبال زنان استان کرمان موسوم به ال کرمانیکو ، شهرداری بم و شهرداری سیرجان امتیازات را تقسیم کردند که این نتیجه بیش از هر کس موجب خشنودی راهیاب ملل سنندج و سپاهان شد.

شهرداری سیرجان صفر شهرداری بم صفر ؛ ال کرمانیکوی بی نتیجه برای سیرجان

در بازی های این هفته تیم های شهرداری بم و شهرداری سیرجان در سیرجان با هم روبرو شدند که این بازی گلی در بر نداشت. هر دو تیم در این بازی فرصت هایی برای گلزنی به دست آوردند اما بی دقتی مانع از گشودن دروازه ها شد. شهرداری سیرجان در صورت پیروزی مدعی اول قهرمانی لقب می گرفت اما این فرصت را از دست داد.

شهرداری سیرجان که در بازی رفت در بم 4 گل خورده بود به این بازی به چشم یک بازی انتقامی نگاه می کرد اما برندگی لازم برای پیروزی بر صدرنشین را نداشت. این نتیجه می تواند موقعیت غالب شهرداری بم در بالای جدول را حفظ کند. شهرداری بم این مزیت را نسبت به سایرین دارد که سرنوشت قهرمانی در دستان خودش است.

با این حال شهرداری سیرجان به لطف تفاضل گل بهترش نسبت به سایر مدعیان قهرمانی و از جمله شهرداری بم ، امیدوار است بم حداقل 3 امتیاز از دست بدهد و آن ها هم هر 3 بازی خود را ببرند تا قهرمان شوند. این در حالی است که شهرداری بم 2 بازی دشوار و شهرداری سیرجان یک بازی دشوار در پیش دارند.

راهیاب ملل 2 آذرخش صفر ؛ واترپولو در سنندج و ناپرهیزی آذرخش!

در زمین چمن آب گرفته ورزشگاه ملک نیا سنندج راهیاب ملل موفق شد با 2 گل ، بردی خفیف برابر تیم آذرخش تهران به دست بیاورد. فاطمه مخدومی و زهرا حاتم نژاد زننده گلهای این دیدار بودند. راهیاب ملل با این برد ، همچنان امیدوار به قهرمانی است اما باید برابر دیگر مدعیان در بازی های رودررو پیروز شود.

راه یاب ملل حسرت این را می خورد که چرا در بازی با استقلال خوزستان امتیاز از دست داده است. کردستانی ها اگر آن بازی را می بردند اکنون با یک امتیاز کمتر از شهرداری بم تیم دوم جدول بودند و شانس بیشتری برای کسب قهرمانی در پیش رو می دیدند.

آذرخش تهران ، تیم خبرساز این فصل لیگ برتر به دلیل حاشیه ها و زمین هایش که بدترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد در این بازی ناپرهیزی کرد و در برابر تیم قدرتمند راهیاب ملل سنندج فقط 2 گل خورد. فصل برای این تیم تهرانی رو به پایان است و باید دید برنامه آن ها برای فصل آتی چه خواهد بود.

استقلال خوزستان 1 سپاهان 3 ؛ دوباره فرهمند؛ دوباره رهیده

سپاهان در اهواز میهمان استقلال خوزستان بود که 3 بر یک به پیروزی رسید. الهام فرهمند، مریم رهیده و فاطمه حسینی برای سپاهان گلزنی کردند.  فرهمند این روزها خوب گل می زند  و مریم رهیده هم برای دومین بازی متوالی گل زد. سپاهان اکنون به لطف تساوی در ال کرمانیکو باز هم شانس قهرمانی پیدا کرده اما آن ها باید در بازی های باقی مانده پیروز شوند و به انتظار نتایج سایر بازی ها بمانند.

در دوران بدون فروغ موری ، سپاهان تلاش می کند زنده بماند. آن ها هم در زمره تیم هایی هستند که حسرت زیادی بابت از دست دادن امتیازات می خورند با این حال امید برای طلایی های اصفهان همچنان باقی است.

سپاهان در 3 بازی پایانی فصل برای شگفتی سازی نباید امتیاز از دست دهد اما حتی سمیه شهبازی هم می داند که این کار تا چه اندازه دشوار است. بازی با شهرداری سیرجان تشنه قهرمانی در اصفهان و قرار گرفتن برابر راهیاب ملل در سنندج. البته که برای سپاهان ، غیر ممکن ، غیر ممکن است!

گاز ایلام صفر ذوب آهن صفر ؛ سبز شکست ناپذیر

در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال زنان در ایلام و در هوایی سرد و بارانی ، دیدار پالایش گاز ایلام و ذوب آهن بدون گل به تساوی انجامید. ذوب آهن در این بازی فاطمه عادلی را در اختیار نداشت. شاگردان مژگان مدائم زاده باز هم شکست ناپذیر باقی ماندند و اگر در نیم فصل اول امتیازات را از کف نمی دادند شاید اکنون در جمع مدعیان قرار داشتند.

در خرم آباد ، پارس جنوبی بوشهر موفق شد تیم خیبر این شهر را 2 بر صفر شکست دهد تا روزهای تیره خیبر در انتهای جدول پایانی نداشته باشد. لیلا معلم و یاسمن فرمانی گل های پارس جنوبی را به ثمر رساندند. در شیراز ، تیم منتخب استان فارس با 2 گل مغلوب همیاری آذربایجان غربی شد.

*گزارش : حامد اسماعیلی

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=1353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.