9
مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه | انتخابی المپیک

ندا شهسواری، بار دیگر در یک قدمی المپیک

  • کد خبر : 96835
  • 29 اردیبهشت 1403 - 18:47
ندا شهسواری، بار دیگر در یک قدمی المپیک
ندا شهسواری با پیروزی دشوار برابر مهشید اشتری در نیمه نهایی "تمام ایرانی" به فینال تنیس روی میز آسیای میانه و انتخابی المپیک رسید.

به گزارش افرا ورزش، با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه‎نهایی تنیس روی میز آسیای میانه و انتخابی المپیک، ندا شهسواری توانست به دیدار پایانی برسد.

عصر امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و در تاشکند ازبکستان، ندا شهسواری در دیداری تمام ایرانی برابر مهشید اشتری ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و به دیدار نهایی راه یافت.

در این مسابقه جانانه و نزدیک بین دو پینگ‌پنگ‌باز برجسته ایرانی، مهشید اشتری در گیم نخست ۱۱ بر ۹ پیروز بود؛ اما سه گیم بعدی متعلق به ندا شهسواری بود و او با نتایج ۱۱ بر ۹، ۱۱ بر ۹ و ۱۱ بر ۴ برنده شد و از همتای خود سه بر یک پیش افتاد.

مهشید اشتری تنیس روی میز

در گیم پنجم و ششم، این اشتری بود که به بازی برگشت و در دو رالی زیبا با نتایج ۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۷ شهسواری را شکست داد تا همه چیز مساوی شود.

در گیم سرنوشت‌ساز و نهایی هفتم، در شرایطی که باز هم نبردی پایاپای بین دو ایرانی در جریان بود ندا شهسواری ۱۱ بر ۹ به برتری رسید و کار را تمام کرد.

بدین ترتیب ندا شهسواری روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسابقه‌ای سرنوشت‌ساز برای کسب تک سهمیه المپیک از این رقابت‌ها، به دیدار سروناز میرقدیرووا از قزاقستان می‌رود که امروز در نیمه‌نهایی برابر هم وطن خود آناستازیا لاوروآ در یک بازی بسیار نزدیک، ۴ بر ۳ به برتری دست پیدا کرد.

هم ندا شهسواری و هم میرقدیرووآ در هر ۴ مسابقه خود در این رقابت‌ها پیروز شده‌اند و جدال آن‌ها در فینال احتمالاً دیدنی و جذاب و نزدیک خواهد بود.

ندا شهسواری ۳۸ ماه قبل در دوحه، درحالی‌که برای رسیدن به المپیک توکیو باید آناستازیا لاوروآ قزاق را شکست می‌داد مغلوب او شد و اکنون بار دیگر در یک بزنگاه حساس برای کسب سهمیه المپیک قرار گرفته است.

شاید اگر آناستازیا به فینال تاشکند می‌رسید بساط انتقام برای ندا مهیاتر بود؛ اما اکنون برای شهسواری بزرگ، تنها یک موضوع اهمیت دارد: پاک‌کردن خاطره دوحه و رسیدن به سومین المپیک زندگی‌اش در ۳۸ سالگی.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=96835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.