15

اعزام تیم ملی پومسه به تایوان / 75 جلسه تمرین برای رقابت با قدرت های جهانی

  • کد خبر : 14498
  • 20 آبان 1397 - 16:36
اعزام تیم ملی پومسه به تایوان / 75 جلسه تمرین برای رقابت با قدرت های جهانی

تیم ملی پومسه زنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان امشب راهی تایوان می شود. شاگردان فاطمه اسدپور در این مسابقات در برابر حریفانی قرار می گیرند که قدرت مند ترین آن ها آسیایی ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ گرچه بخش اجرای فرم در تکواندو در مقایسه با کیوروگی در سطح پایین تری از نظر جلب توجه عموم برخوردار است اما در ایران ، پومسه هواخواهان و استعدادهای خاص خود را دارد.

در بخش زنان ، فاطمه اسدپور و تیمش در ماه های اخیر تمرینات مداومی را برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا و اکنون مسابقات قهرمانی جهان پشت سر گذاشته اند به طوری که سرمربی تیم ملی پومسه می گوید ۷۵ جلسه تمرینی برای آماده سازی تیم ملی در مسابقات جهانی چین تایپه سپری شده است.

تیم ملی پومسه ایران امشب یکشنبه ۲۰ آبان راهی تایوان در دریای چین می شود و تیم هایی از رده های سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان ترکیب تیم اعزامی را تشکیل می دهند و البته چشم امید تیم ملی به بزرگترها است . تیم جوانان و بزرگسالان ایران طبق گفته فاطمه اسدپور به دلیل این که نفرات آن فرصت تمرینی طولانی تری داشته اند تیم پرامیدتری نسبت به سایرین است.

یکی از چالش ها برای تیم ملی پومسه زنان برگزاری مسابقات به صورت تک حذفی است که سبب می شود اولین اشتباه آخرین اشتباه باشد با این حال افزایش سطح فنی پومسه روهای ایرانی در قیاس با قدرت های جهانی که عمدتا آسیایی هستند سبب شده با امید به آینده این تیم در تایوان بنگریم.

فاطمه اسدپور سرمربی تیم ملی پومسه بانوان گفته است کره‌جنوبی، فیلیپین، تایلند، چین، ویتنام و چین تایپه رقبای سختی برای ایران هستند اما ایران نیز چیزی از آن ها کم ندارد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=14498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.