13

پیکان 3 شهرداری سمنان صفر / شاگردان شعبانیان همچنان در تعقیب صدر

  • کد خبر : 15727
  • 16 آذر 1397 - 13:23
پیکان 3 شهرداری سمنان صفر / شاگردان شعبانیان همچنان در تعقیب صدر

تیم والیبال بانوان پیکان با پیروزی قاطع بر شهرداری سمنان به تعقیب صدرنشین جدول لیگ برتر والیبال بانوان ادامه داد. پیکان در خانه شهرداری سمنان را شکست داد تا شهردای سمنان همچنان تتها تیم بدون امتیاز جدول باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان کشور روز پنج شنبه ۱۵ آذر تیم پیکان تهران موفق شد ۳ بر صفر از سد تیم شهرداری سمنان عبور کند.

در این مسابقه که در خانه والیبال برگزار شد شاگردان میترا شعبانیان موفق شدند این بار ، تیم قعرنشین را از پیش رو بردارند و همچنان تنها حریف جدی ذوب آهن در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ باشند.

برتری ۲۵ بر ۱۴ پیکان بر ذوب آهن در ست اول نشان می داد فاصله تیم تا چه اندازه است. شهرداری سمنان که پیش از این در جدول تنها تیم بدون امتیاز جدول بود می دانست که امتیاز گرفتن در تهران برای این تیم چیزی شبیه به ماموریت غیر ممکن است.

در ست دوم پیکان ۲۵ بر ۱۷ شهرداری سمنان را مغلوب کرد و در ست سوم با وجود بازی بهتر تیم شهرداری سمنان نسبت به ست های اول و دوم ، باز هم پیکان بود که ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد تا در نهایت ۳ امتیاز این مسابقه را به دست بیاورد.

میترا شعبانیان آماده پایان نیم فصل می شود و امیدوار است در نهایت این تعقیب سایه به سایه تیم ذوب آهن ، بتواند خود را به حریف اصفهانی برساند و از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=15727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.