15

هفته اول لیگ برتر بسکتبال | پیروزی قاطع گروه بهمن و پیروزی سپهرداد بر گاز در اور تایم

  • کد خبر : 32274
  • 16 آبان 1398 - 18:01
هفته اول لیگ برتر بسکتبال | پیروزی قاطع گروه بهمن و پیروزی سپهرداد بر گاز در اور تایم

هفته اول لیگ برتر بسکتبال بانوان با پیروزی قاطع گروه بهمن و پیروزی سپهرداد بر گاز در اور تایم همراه بود. نامی نو در اصفهان به راحتی پاز را از پیش رو برداشت و خانه بسکتبال فارس شکست سختی را در بندر عباس متحمل شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ فصل جدید لیگ برتر بسکتبال امروز پنج شنبه ۱۶ آبان با برگزاری ۶ مسابقه در گروه های دوگانه آغاز شد و در جذاب ترین مسابقه در تهران سپهرداد در اور تایم از سد گاز عبور کرد.

در دیدارهای هفته اول لیگ برتر بسکتبال ، ۶ بازی برگزار شد که عنوان جذاب‌ترین بازی این هفته به دیدار سپهرداد تهران و گاز تهران در گروه الف تعلق گرفت. در این مسابقه نزدیک و فشرده سپهرداد در اور تایم ۸۲ بر ۸۱ به پیروزی رسید.

این رالی مهیج، جذاب ترین بازی هفته اول لیگ برتر بسکتبال را پدید آورد. گروه بهمن اصلی‌ترین مدعی قهرمانی لیگ با انبوه ستارگان توانست بهترین نتیجه هفته اول را مقابل آویژه صنعت پارسای مشهد به خود اختصاص دهد.

این بازی در روز نمایش برتر دلارام وکیلی، ساغر آجیلی، سعیده علی و کیمیا یزدیان طهرانی با نتیجه ۱۱۴ بر ۴۵ به سود گروه بهمن به اتمام رسید تا بهمن نشان دهد که در این فصل جز به قهرمانی به هدف دیگری نمی اندیشد.

نماینده مشهد که هر سال با چنگ و دندان تیم خود را حفظ کرده و همیشه مشکل مالی از همراهان همیشگی این تیم به شمار می‌رفته در این فصل از حمایت باشگاه آویژه صنعت پارسا قرار گرفته و باید دید در ادامه فصل یاس قائم مقامی چه تدبیری برای تیمش می‌اندیشد.

معصومه اسماعیل زاده برای دومین سال متوالی در شهرش حضور دارد. اصفهان. او نقش مهمی در برد اول تیمش برابر پاز داشت.

نامی نو اصفهان نایب قهرمان فصل گذشته در خانه ۶۱ بر ۴۱ پاز تهران را از پیش رو برداشت در این پیروزی نمی‌توان از نقش دو بازیکن کلیدی مژگان خدادادی و معصومه اسماعیل ‌زاده چشم پوشی کرد.

شکلی تهران نیز برخلاف دیگر میزبانان در خانه با نتیجه ۴۲ بر ۷۷ مغلوب مهمان خود بانوان شهر گرگان شد. در گروه ب خانه بسکتبال هرمزگان به یک پیروزی خانگی رسید و ۸۶ بر ۳۶ خانه بسکتبال فارس را شکست داد تا شیرازی ها شکست تلخ و ناامید کننده ای را در آغاز فصل متحمل شوند.

در دیگر مسابقه هفته اول از گروه ب تیم پالایش نفت آبادان ۵۹ بر ۳۵ خانه بسکتبال کردستان را شکست داد.هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان پنج شنبه ۲۳ آبان پیگیری می شود.

جدول رده بندی گروه الف

جدول رده بندی گروه ب

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی * تنظیم کننده: تحریریه*منبع: اختصاصی*انتشار ۱۶ آبان ۱۳۹۸- ساعت ۱۸:۰۱

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=32274

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.