20

هفته نهم لیگ برتر فوتبال | گلباران زاگرس به دست سپاهان ؛ پالایش ایلام حریف بم نبود

  • کد خبر : 34406
  • 22 آذر 1398 - 15:08
هفته نهم لیگ برتر فوتبال | گلباران زاگرس به دست سپاهان ؛ پالایش ایلام حریف بم نبود

هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی برگزار شد که زاگرس شیراز به دست سپاهان گلباران و قربانی شد اما پالایش ایلام حریف بم نبود و در خانه ۵ گل از این تیم دریافت کرد. شهرداری سیرجان و وچان کردستان نیز به آسانی پیروز شدند.

آی دبلیو اسپورتس – هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۲۱ آذر ۹۸ با برگزاری ۶ بازی به انجام رسید و تغییری در جدول رده بندی حاصل نشد. در ۶ بازی امروز ۳۴ گل به ثمر رسید و میانگین ۵.۶ گل در هر بازی ثبت شد.

عجیب ترین نتیجه امروز مربوط به بازی آذرخش شیراز و سپاهان اصفهان بود که سپاهان ۱۱ گل وارد دروازه تیم نگون بخت شیرازی کرد. هاجر دباغی ۴ گل به ثمر رساند، رقیه شهبازی و صفورا جعفری هر کدام هت تریک کردند و یک گل از فاطمه کریمی عیش طلایی پوشان را تکمیل کرد.

تیم صدرنشین شهرداری بم در ایلام ۵ بر صفر پالایش گاز را شکست داد. ایلامی ها حریف بم نبودند و برنامه این تیم برای پایان دادن به رکوردهای بم با شکست مواجه شد. در این بازی بهناز طاهرخانی ۲ گل، زهرا قنبری، شهناز جعفری و فاطمه گرایلی برای تیم مرضیه جعفری گلزنی کردند.

زهرا قنبری بهترین گلزن ادوار لیگ برتر در بازی امروز برابر پالایش گاز ایلام گلزنی کرد

شهرداری بم با این پیروزی همچنان با ۱۰۰ درصد پیروزی در بازی های این فصل و با حداکثر امتیاز و بدون گل خورده صدرنشین است. رقیب هم امتیاز این تیم، وچان کردستان امروز در اولین بازی با نام جدید در سنندج با هت تریک سمیه خرمی و یک گل از الهام فرهمند ۴ بر صفر هیئت البرز را برد.

در سیرجان، شهرداری این شهر موفق شد در یک بازی بی دردسر ۷ بر یک آویسا خوزستان را شکست دهد. این برد پرگل مرهمی بر نتایج ضعیف تیم سیرجانی در ماه گذشته بود.

افسانه چترنور ؛ گلزن بالفطره و پوکر برابر آویسا در سیرجان

برای شهرداری سیرجان در این مسابقه افسانه چترنور ۴ گل، شبنم بهشت ۲ گل و سهیلا نظام آبادی یک گل به ثمر رساندند و تنها گل آویسا را الهام انصاری بازیکن باتجربه تیم تازه وارد به لیگ برتر بانوان به ثمر رساند.

در انزلی، ملوان با ۲ گل رکسانا معصومی و افسانه اقبال، دو بر صفر از سد همیاری آذربایجان غربی عبور کرد و در بوشهر، پارس جنوبی ۳ بر یک به ذوب آهن اصفهان باخت. فرزانه تصری ۲ گل و نرگس زهری برای ذوب آهن گلزنی کردند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=34406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.