19

آرمینا صادقیان در رده سیزدهم رنکینگ فدراسیون جهانی تیراندازی

  • کد خبر : 39575
  • 11 دی 1398 - 18:08
آرمینا صادقیان در رده سیزدهم رنکینگ فدراسیون جهانی تیراندازی

فدراسیون جهانی تیراندازی آخرین رده بندی خود در بخش‌های مختلف را منتشر کرد که بر این اساس آرمینا صادقیان در رده سیزدهم رنکینگ فدراسیون جهانی تیراندازی در بخش تفنگ ۱۰ متر زنان قرار گرفته است.

آی دبلیو اسپورتس – در تازه‌ترین رده بندی فدراسیون جهانی تیراندازی آرمینا صادقیان تیرانداز نوجوان و اهل ایلام تیم ملی ایران با یک پله صعود نسبت به رنکینگ قبل، در بخش تفنگ ۱۰ متر زنان در رده سیزدهم قرار گرفت.

در این رده بندی در بخش تفنگ ۱۰ متر زنان نجمه خدمتی نفر دوم ایران و نفر ۲۳ رده بندی جهانی است. رتبه او نسبت به رده بندی پیشین تغییری نکرده است. الهه احمدی با ۴ پله سقوط در رده ۳۱ قرار گرفته است و فاطمه کرم زاده بدون تغییر رده در رده ۴۳ و مه لقا جام بزرگ با ۱۲ پله صعود در ده ۱۸۵ ایستاده‌اند.

در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان، الهه احمدی نفر اول ایران و نفر ۲۳ جهان است که یک پله نسبت به رده بندی گذشته افت داشته است. نجمه خدمتی با ۲ پله سقوط در رده ۵۲، فاطمه کرم زاده با ۳ پله صعود در رده ۵۶، مه لقا جام بزرگ با ۲ پله صعود در رده ۶۷ و آرمینا صادقیان در رده ۱۱۵ این ماده حضور دارند.

در ماده تپانچه ۱۰ متر بانوان، گلنوش سبقت اللهی بدون تغییر رده نفر ۱۷ رنکینگ فدراسیون جهانی تیراندازی است، مینا قربانی با ۳ پله سقوط در رده ۴۰، هانیه رستمیان با یک پله سقوط در رده ۴۶ و آمیتیس جعفری با ۵ پله صعود در رده ۱۱۴ ایستاده‌اند.

در رده بندی تپانچه ۲۵ متر زنان هانیه رستمیان ۴ پله کاهش رتبه داشته و در رده ۳۵ جهان و اول ایران قرار دارد. در تراپ زنان سپیده سیرانی با ۲ پله سقوط در رده ۸۹، شیوا فرح پور با یک پله سقوط در رده ۹۷ و مرضیه پرورش نیا بدون تغییر در رتبه ۱۰۳ قرار دارند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=39575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.