19

سپیده جعفری : خستگی و سرماخوردگی سبب افت فنی نامی نو شد

  • کد خبر : 41223
  • 10 بهمن 1398 - 18:26
سپیده جعفری : خستگی و سرماخوردگی سبب افت فنی نامی نو شد

سپیده جعفری  سرمربی تیم بسکتبال نامی نو اصفهان پس از صعود به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر بسکتبال بانوان اذعان کرد تیمش در دو کوارتر ابتدایی بازی نامنظم بوده و تاکید خستگی و سرماخوردگی سبب افت فنی نامی نو شد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از ایسنا اصفهان؛ سپیده جعفری پس از پیروزی تیمش مقابل خانه بسکتبال بندرعباس  در پلی آف دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان و رسیدن به نیمه نهایی در مسابقه ای نزدیک اظهار کرد: این دومین بازی پلی آف بود که انجام دادیم. در بازی اول با اختلاف زیاد به پیروزی رسیدیم، امروز تیم بندرعباس خیلی خوب بازی کرد. در این بازی ما معصومه اسماعیل زاده را هم در اختیار نداشتیم.

وی افزود: در تمام بازی ها زمانی که برخی بازیکنان در زمین نباشند، روحیه ای برای تیم مقابل است. اما خدا را شکر که در بازی دوم در اصفهان هم نتیجه خوبی گرفتیم و اجازه ندادیم کار به بازی سوم کشیده شود.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو اصفهان گفت: در کوارتر اول و دوم این بازی بهم ریختگی زیادی داشتیم، برخی از بازیکنان سرماخوردگی دارند و از بازی اول پلی آف در بندر عباس که به اصفهان بازگشتیم کمی دچار افت بدنی شدند اما تلاش کردیم آنها را به این بازی برسانیم.

جعفری عنوان کرد: فاصله نزدیک دو بازی پلی آف و دوری مسیر اصفهان و بندرعباس در افت بدنی بازیکنان تاثیرگذار بود. با توجه به اینکه مرحله پلی آف هم است و هیچ تیمی نمی خواهد در این مرحله ببازد، بازی ها نزدیک و حساس بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=41223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.