18

سارا بهمنیار و کسب سهمیه المپیک ؛ به تعویق افتاد!

  • کد خبر : 42728
  • 12 اسفند 1398 - 7:43
سارا بهمنیار و کسب سهمیه المپیک ؛  به تعویق افتاد!

پیروزی ۳ بر صفر برابر جما مورالس اسپانیایی در دور اول این باور را تقویت کرد که سارا دوباره در کاراته وان مدال می‌گیرد اما یک کاراته کای فرانسوی به نام الکساندرا رچیا منتظر بود که نشان دهد دود از کنده بلند می‌شود.

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس : سارا بهمنیار، ستاره گیلانی وزن منهای ۵۰ کیلوگرم تیم ملی کاراته می‌توانست در اتریش گامی بلند برای کسب سهمیه المپیک بردارد اما اوضاع به بدترین شکل ممکن برایش پیش رفت.

با روندی باثبات در دوره‌های اخیر کاراته وان، کسی فکر آن را نمی‌کند که سارای جوان در مرحله سوم لیگ جهانی در خاک اتریش تنها یک پیروزی به دست بیاورد. ناکامی در اتریش به او یادآوری کرد قرار نیست در همیشه روی یک پاشنه بچرخد. یک روز او در اوج است و البته در کاراته، اوج می‌تواند به سرعت به خاطره تبدیل شود.

پیروزی ۳ بر صفر برابر جما مورالس اسپانیایی در دور اول این باور را تقویت کرد که سارا دوباره در کاراته وان مدال می‌گیرد اما یک کاراته کای فرانسوی به نام الکساندرا رچیا منتظر بود که نشان دهد دود از کنده بلند می‌شود.

رچیا با سابقه ۳ مدال از ادوار مسابقات قهرمانی جهان با کوله باری از تجربه و امید به کسب سهمیه در تنها المپیک در دسترس زندگی اش، در گام دوم بر جوانی سارا پیروز شد و ۶ بر ۲ بر او غلبه کرد. چشم انتظاری دختر اهل آستانه اشرفیه برای اینکه رچیا به فینال برسد بی نتیجه بود.

رچیا از رسیدن به فینال باز ماند و سارا حتی به جدول شانس مجدد هم نرسید. حالا کسب سهمیه المپیک برای سارا بهمنیار به تعویق افتاده است. او در رنکینگ جهانی وضعیت خوبی دارد اما زمانی می‌تواند نفسی به راحتی بکشد که کار را تمام کند. کاری که هنوز انجام نداده اما از آن فاصله زیادی هم ندارد. سارا ما را ناامید نمی‌کند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=42728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. تعویق افتاد!؟ یعنی 4 سال دیگه؟

    • خیر. ایشون میتونه در کاراته وان بعدی یا نهایتا انتخابی پایانی کسب سهمیه کنه. منظور از تعویق این هست که ایشون در این مرحله می تونست کارو تموم کنه که نشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.