19
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان؛

پاز 82 گاز تهران 56 | مهسا حسینی با پیروزی آمد

  • کد خبر : 51156
  • 30 آبان 1399 - 14:00
پاز 82 گاز تهران 56 | مهسا حسینی با پیروزی آمد
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان با پیروزی پاز همراه بود. تیم مهسا حسینی پس از پذیرش 2 شکست فنی در هفته اول، اولین برد را دشت کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس”رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز با برگزاری دیدارهای گروه نخست ادامه یافت و پاز، اولین تیم پیروز مسابقات روز جمعه بود.

پاز تهران با هدایت مهسا حسینی امروز در حالی توانست تیم همشهری خود، گاز را 82 بر 56 شکست دهد که در مسابقات هفته نخست خود قادر به حضور در میدان نبود و 2 باخت فنی را متحمل شد.

با این وجود، پاز امروز در رونمایی از چهره خود در لیگ جدید توانست تیم قعرنشین گاز را شکست دهد و چهارمین باخت را به گاز تحمیل کند. در مسابقه امروز پاز با ترکیب اولیه سوگند قائدعلم، مریم محمدبیگی، عاطفه نقیب سادات، فاطمه همتی نسب و غزاله رضایی به میدان رفت.

در جریان بازی، مینا رضایی، فائزه اسلامی، سیمین حبیبی عصر، فاطمه میرسلطانی و دیبا نادعلی زاده پاز را همراهی کردند. عاطفه محراب بیگی نیز دقایق معدودی از سوی مینا حسینی به کار گرفته شد.

در ترکیب گاز تهران نیز کیژان شکری، تهمینه فیروزآبادی، شهناز سمیعیان، زهرا زمانی نژاد و ماجده ناخدا اصل با هدایت فرانک طیاری وارد زمین شدند و در جریان مسابقه غزاله فرمهینی فراهانی، زینب بهبهانی و مهناز گل کیا برای گاز به میدان رفتند. راز محمودی و نگین رجبی نیز چند دقیقه‌ای برای گاز بازی کردند.

در این بازی در کوارتر اول، دو تیم رقابت نزدیکی داشتند و سرانجام پاز این کوارتر را 17 بر 14 به سود خود پایان داد. در کوارتر دوم نیز برتری گاز با امتیاز 18 بر 12 تثبیت شد.

گاز در نیمه دوم تلاش خود را دوچندان کرد. حاصل عزم گاز برای بازگشت، برتری 16 بر 15 آن‌ها در کوارتر سوم برابر نارسینا بود اما نارسینا ترمز گاز را در آخرین کوارتر کشید و با ارائه یک بازی برتر، 32 بر 14 در کوارتر چهارم پیروز شد و در نهایت امتیاز پیروزی را از آن خود کرد.

مریم محمدبیگی بازیکن پاز در این مسابقه با کسب 19 پوئن، امتیاز آورترین بازیکن میدان شد. محمدبیگی در 27 دقیقه حضور در میدان، 5 ریباند، 5 پاس منجر به گل و 3 توپ ربایی نیز ثبت کرد.

همچنین سیمین حبیبی عصر بازیکن گارد تیم پاز در این بازی با کسب 17 امتیاز 14 ریباند دبل دبل کرد. روز درخشان حبیبی با 4 توپ ربایی و 2 بلاک شات در 22 دقیقه حضور در میدان کامل شد.

فائزه اسلامی در این بازی 18 امتیاز برای پاز کسب کرد و در ترکیب گاز نیز، کیژان شکری با کسب 17 امتیاز، 5 ریباند و 3 پاس منجر به گل موفق‌ترین بازیکن تیمش بود. منصوره علیخانی، نسرین احمدیان و الهام حجازی فر کادر داوری این بازی را تشکیل دادند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=51156
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.