18

تیم امیدوارها : حمیده عباسعلی و پگاه زنگنه ؛ بازماندگان اینچئون

  • کد خبر : 5939
  • 31 خرداد 1397 - 19:59
تیم امیدوارها : حمیده عباسعلی و پگاه زنگنه ؛ بازماندگان اینچئون

ترکیب تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 در حالی نهایی شده است که تنها دو کاراته کا از تیم بازی های آسیایی 2014 اینچئون در ترکیب جدید باقی مانده اند: حمیده عباسعلی و پگاه زنگنه بازماندگان اینچئون هستند.

به گزارش IWSports ؛ بازی های آسیایی جاکارتا در پیش است و تیم ملی کاراته بانوان با ترکیبی 4 نفره در بازی های آسیایی حاضر می شود. هر کشور 4 سهمیه حضور در اوزان کومیته را دارد و از تیم 4 نفره ایننچئون حمیده عباسعلی و پگاه زنگنه در تیم جاکارتا باقی مانده اند.

طراوت خاکسار در ۵۵ کیلو، رزیتا علیپور در ۶۱، پگاه زنگنه در ۶۸ و حمیده عباسعلی در مثبت ۶۸ کیلو گرم چهار نماینده کاراته بانوان کشورمان در بازیهای آسیایی خواهند بود.

4 سال قبل در بازی های آسیایی اینچئون 2014 ، نسرین دوستی در وزن 50 کیلو تا نیمه نهایی پیش رفت ، به حریفی از قزاقستان باخت و در رده بندی ، نماینده قرقیزستان را 6 بر یک برد و مدال برنز گرفت اما در این دوره غایب خواهد بود.

فاطمه چالاکی دیگر کاراته کای ایران در اینچئون بود که در وزن منهای 61 کیلو در دیدار رده بندی حریف کره ای را برد و او هم مدال برنز گرفت اما در اینچئون جای خود را به رزیتا علیپور داده است.

پگانه زنگنه که در اینچئون مدال نگرفت و نیز ستاره طلایی ما ، حمیده عباسعلی همانند دوره گذشته در جاکارتا 2018 هم حضور دارند و بازماندگان تیم ملی هسنند. از 4 کاراته کای اینچئون ، 3 نفر مدال گرفتند که یکی به رنگ طلا بود. در جاکارتا چه مدال هایی و با چه کیفیتی در انتظار ایران است؟

روی مدال حمیده عباسعلی و طراوت خاکسار در 55 کیلو حساب ویژه ای باز کرده این و امیدوارم اوضاع برای رزیتا علیپور و پگاه زنگنه خوب پیش برود. آن ها به اندازه ای شایسته هستند و در شرایطی سخت ، بی دریغ رحمت کشیده اند که استحقاق کسب بهترین مدال ها را دارند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=5939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.