12
هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان

هیئت اصفهان ۲ پیکان ۳ | پیروزی دشوار صدرنشین در نصف جهان

  • کد خبر : 75921
  • 24 دی 1400 - 15:59
هیئت اصفهان ۲ پیکان ۳ | پیروزی دشوار صدرنشین در نصف جهان
در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان تیم صدرنشین گروه دوم یعنی پیکان توانست با نتیجه‌ای قاطع از سد تیم قعر جدولی هیئت فوتبال اصفهان عبور کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان امروز جمعه با برگزاری 4 بازی به انجام رسید که در گروه دوم، تیم بانوان پیکان موفق به شکست تیم هیئت فوتبال اصفهان شد.

در این بازی، تیم های صدرنشین و قعرنشین لیگ برتر فوتسال بانوان در گروه 2 به مصاف هم رفتند که مطابق پیش بینی ها، پیکان صدرنشین توانست برنده باشد و 3 بر 2 به پیروزی برسد.

در جریان این پیروزی دشوار در نصف جهان، فاطمه اعتدادی 2 گل به ثمر رساند و مهسا علی مددی دیگر گلزن پیکان بود و ام کلثوم اسماعیل‌ زاده و نازنین استکی نیز برای تیم هیئت اصفهان موفق به گلزنی شدند.

این یک برد شکننده برای پیکان بود. این انتظار می رفت که تیم نیلوفر اردلان در اصفهان، برنده قاطع تری باشد اما چنین نشد. هیئت اصفهان که در نیم فصل دوم پیشرفت کرده تیم سرسختی نشان داد.

این پیروزی موقعیت پیکان را در صدر جدول تثبیت کرد زیرا خودروسازان تهران 27 امتیاز کسب کرده اند و 5 امتیاز با تیم نصر فردیس رده دومی فاصله دارند.

زمان برای پیکان در حال سپری شدن است و اگر جشنی در کار باشد نه برای پیروزی در اصفهان، که کسب جام است. این هدفی است که برای پیکان در دسترس خواهد بود اما هنوز نزدیک نیست.

هیئت فوتبال اصفهان اما با این شکست 4 امتیازی باقی ماند و برای بقا در لیگ برتر فوتسال باید منتظر آینده باشد. این تیم در جدول گروه دوم در قعر ایستاده است.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=75921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.