10
هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال زنان

بادرود ۵ صبامهر تبریز صفر | دومین گام بلند بادرود به سوی لیگ برتر

  • کد خبر : 76674
  • 08 بهمن 1400 - 19:06
بادرود ۵ صبامهر تبریز صفر | دومین گام بلند بادرود به سوی لیگ برتر
بادرود در دومین دیدار خود در لیگ دسته اول فوتبال زنان نیز دست پر میدان را ترک کرد و گام دوم به سوی لیگ برتر را بلند برداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال زنان امروز برگزار شد و در تهران، بادرود موفق شد ۵‬ بر صفر میهمان خود صبامهر تبریز را شکست دهد.

در این بازی که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد تیم بادرود با هدایت شادی مهینی با نتیجه قاطع ۵‬ بر صفر حریف تبریزی را با شکست بدرقه کرد.

پس از پیروزی پرگل هفته گذشته بادرود برابر آرش کرمانشاه، برتری پرگل دیگر برابر نماینده آذربایجان شرقی این باور را تقویت می کند که بادرود تهران در مسیر صعود به لیگ برتر است.

در این بازی مریم عباسی سنگربان تیم بادرود بود و رویا محمدی، سوگند سلیمانی ، زینب شعبانی و بهاره صفرزاده در خط دفاعی بادرود به میدان رفتند

مائده نجفی، کیمیا عباس زاده و سپیده ولی در خط میانی وارد زمین شدند و خط آتش بادرود را نیلوفر عظیمی، مهسا انگزی و هانیه تنکابنی تشکیل دادند.

شادی مهینی در این بازی 4 تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و میترا پناهی، ملیکا باقری نسب ، متینا نیکخو و مهرنوش اکبری را در جریان بازی به زمین فرستاد.

در دیدار امروز این تیم، مهسا انگزی ستاره بازی بود و هت تریک کرد. ۳‬ گل او تیم تهرانی را در مسیر پیروزی قرار داد و کیمیا عباس زاده و مهرنوش اکبری نیز هر کدام با یک گل، روز موفق بادرود را کامل کردند.

بادرود در صورت راهیابی به لیگ برتر فوتبال بانوان، پس از مدتها بار دیگر فوتبال تهران را در لیگ برتر زنان صاحب نماینده خواهد کرد و این یک فرصت ویژه برای فوتبال تهران است.

دیدار بعدی تیم فوتبال بادرود جمعه آینده برابر پیکان برگزار می شود. بادرود در مصاف تیم های تهرانی دسته اول؛ میهمان به شمار می رود.

همچنین بخوانید:

شروع مقتدرانه بادرود به پیروزی برابر آرش کرمانشاه

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=76674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.