7
ملی پوش اصفهانی پالایش نفت آبادان عنوان کرد

مهشاد امیری : پوشیدن پیراهن تیم ملی باعث افتخار است

  • کد خبر : 78968
  • 10 اسفند 1400 - 19:53
مهشاد امیری : پوشیدن پیراهن تیم ملی باعث افتخار است
مهشاد امیری بازیکن اصفهانی تیم ملی فوتسال زنان پس از بازی برابر روسیه ابراز امیدواری کرد سیاست جوانگرایی در تیم ملی ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم ملی فوتسال بانوان در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی روسیه رفت و با نتایج یک بر صفر و پنج بر یک مغلوب حریف خود شد.
.
مهشاد امیری ، ملی پوش تیم فوتسال پالایش نفت آبادان که نخستین تجربه ملی خود را در این اردو پشت سر گذاشت ، در گفت و گویی درباره این دیدار اظهار داشت: تیم ملی روسیه از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بود و از نظر تاکتیک تیم بسیار قدرتمندی هستند.

وی افزود : در ا‌ولین بازی اطلاعات کافی از حریف نداشتیم و به همین علت نیز با اختلاف زیادی بازی را واگذار کردیم اما در دیدار دوم با شناختی نسبی که به دست آوردیم ، توانستیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم.
.
فوتسالیست اصفهانی با اشاره به جوانگرایی در تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: خوشحالم که مسئولان و کادر تیم ملی استفاده از بازیکنان جوان تر را در دستور کار خود قرار داده اند و امیدوارم که این روند ادامه دار باشد.

امیری ادامه داد: با این سیاست، بازیکنان آینده داری به فوتسال کشور معرفی شوند.همچنین امیدوارم اردو های بیشتری برای تیم ملی فوتسال بانوان تدارک دیده شود تا بتوانیم تیم آماده تری داشته باشیم.
.
بازیکن تیم نفت آبادان در پایان در خصوص شرایط تیمش در لیگ برتر نیز گفت : در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف مس رفسنجان برویم. بازی آسانی نداریم اما امیدوارم با موفقیت این دیدار را پشت سر گذاشته و به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا کنیم.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=78968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.