6
لیگ برتر بسکتبال زنان

پیروزی شیمیدر برابر گروه بهمن در سومین نبرد فینال

  • کد خبر : 79617
  • 24 اسفند 1400 - 14:50
پیروزی شیمیدر برابر گروه بهمن در سومین نبرد فینال
شیمیدر سومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال زنان را از گروه بهمن برد و اکنون برای قهرمانی به یک پیروزی دیگر نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در سومین فینال لیگ برتر بسکتبال زنان، عصر دوشنبه 23 اسفند تیم شیمیدر توانست برای بار دوم تیم گروه بهمن را شکست دهد.

در سالن بسکتبال آزادی، گروه بهمن پس از یک پیروزی و یک شکست، خسته به نظر می رسید و برابر تیم سرحال تر شیمیدر 46 بر 65 شکست خورد.

بدین ترتیب تعداد پیروزی های شیمیدر در فینال به عدد 2 در برابر تک پیروزی گروه بهمن رسید و شیمیدر در صورت پیروزی در مسابقه چهارشنبه قهرمان می شود.

در فینال سوم، بهمن در کوارتر نخست 17 بر 16 پیش افتاد اما در کوارتر دوم همه چیز متعلق به شیمیدر بود و این تیم 13 بر 4 برنده شد و نیمه اول را با پیروزی 29 بر 21 پشت سر گذاشت.

برتری 21 بر 11 شیمیدر در کوارتر سوم برابر گروه بهمن مشخص کرد که مدافع عنوان قهرمانی شانسی برای بازگشت ندارد و روز، روز این تیم نیست.

کوارتر پایانی نیز با پیروز ی 15 بر 14 شیمیدر قم همراه شد و بدین ترتیب تیم تازه وارد به لیگ برتر در یک قدمی قهرمانی قرار گرفت.

شکیلا نان بازیکن آمریکایی شیمیدر ستاره این بازی بود. او 25 امتیاز گرفت، 16 ریباند انجام داد تا دبل دبل کند و روز خوب خود را با 4 توپ ربایی پایان بخشید.

شادی عبدالوند با 14 امتیاز و تینا عیساییانم با 7 امتیاز و 13 ریباند بازیکنان موفق تیم تحت رهبری شایسته متشرعی بودند.

برای گروه بهمن با مربیگری فریناز طائرپور گلشید امیدیان با 16 امتیاز و 10 ریباند، دبل دبل کرد. الکساندرا بگنیسیچ و شوماری هریس به همراه دلارام وکیلی به ترتیب 11 و 9 امتیاز گرفتند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=79617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.