2
با تساوی در دیدار رفت

تعیین قهرمان لیگ فوتسال به کرج کشیده شد

  • کد خبر : 80469
  • 19 فروردین 1401 - 22:50
تعیین قهرمان لیگ فوتسال به کرج کشیده شد
دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال زنان ۱۴۰۰ امشب در تهران با تساوی بین تیم‌های پیکان و نصر فردیس البرز پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال زنان امشب بین پیکان و نصر فردیس برگزار شد و این بازی به تساوی انجامید.

در این بازی که از ساعت 21 در سالن غدیر تهران برگزار شد تیم نصر فردیس با هدایت فاطمه شریف برابر پیکان با مربیگری نیلوفر اردلانی به تساوی یک بر یک دست یافت.

در نیمه نخست دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند اما قفل دروازه ها در فاصله 2 دقیقه به پایان نیمه نخست گشوده شد و فاطمه اعتدادی پیکان را پیش انداخت.

پیروزی یک بر صفر پیکان در نیمه نخست، یک برتری شکننده بود. نصر فردیس در نیمه دوم برای رهایی از شکست فشار آورد و این فشار سرانجام نتیجه داد.

در دقیقه 30 بازی بود که نسترن مقیمی بازیکن بابلی نصر فردیس دروازه پیکان را باز کرد و تساوی یک بر یک، حالا نتیجه مناسبی برای نصر محسوب می شد.

در 10 دقیقه پایانی دو تیم از یکسو احتیاط دریافت نکردن گل دوم را در دستور کار داشتند و از سوی دیگر، گل دوم را راهی برای نزدیک شدن به جام می دانستند اما تساوی، سرنوشت این بازی بود.

بدین ترتیب با این نتیجه، نصر فردیس در بازی برگشت با بهره مندی از امتیاز میزبانی و بازی در سالنی که یک فصل را در آن سپری کرده شانس بهتری دارد اما برای پیش بینی، همچنان زود است.

دیدار برگشت دو تیم جمعه شب 26 فروردین در فردیس کرج برگزار خواهد شد تا جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان 1400 به تیم برنده مجموع دو بازی رفت و برگشت اهدا شود.

لیگ برتر فوتسال زنان با حضور 14 تیم در دو گروه 7 تیمی برگزار شد که پس از پایان مرحله گروهی 4 تیم از هر گروه وارد پلی آف شدند و پیکان و نصر فردیس در پایان به دیدار نهایی رسیدند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=80469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.