8
تکواندو نوجوانان جهان در بلغارستان

ساغر مرادی نقره گرفت ؛ پونه جعفرصالحی حذف شد

  • کد خبر : 83992
  • 16 مرداد 1401 - 20:14
ساغر مرادی نقره گرفت ؛ پونه جعفرصالحی حذف شد
در ادامه مسابقات تکواندو نوجوانان جهان در بلغارستان ساغر مرادی مدال نقره گرفت اما پونه جعفرصالحی از دور رقابتها حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات تکواندو نوجوانان دختر جهان در صوفیه بلغارستان با مدال برنز ساغر مرادی و حذف پونه جعفرصالحی همراه بود.

در این مسابقات، روز شنبه 15 مرداد ساغر مرادی در دسته 63- کیلوگرم در گروه دختران صاحب مدال نقره شد اما پونه جعفرصالحی در یک چهارم نهایی متوقف شد.

ساغر مرادی در دیدار نهایی برابر «سارا چاری» از بلژیک در یک دیداری جذاب پس از آنکه در راند نخست 15 بر8 پیروز شد،  در 2 راند بعدی با نتایج (9 بر8 و 10 بر6) بازنده شد و به مدال نقره بسنده کرد.

ساغر در دور نخست «بن یونس» از مراکش را با نتایج  (15 بر یک  و 13 بر یک) پشت سر گذاشت و سپس «ستینل» از ترکیه را 2 بر صفر و با نتایج (13 بر صفر و 3 بر صفر) شکست داد.

وی در 2  مبارزه بعدی خود «سو یو سی» از چین تایپه را در 2 راند با نتایج (11-8 و 3 بر صفر) به همراه « والنتینو» از ایتالیا را با نتایج (13 بر 3 و 13بر یک) شکست داد.

مرادی پیش از رسیدن به فینال، در مرحله نیمه نهایی نیز برابر  «ماریا رومانکو» از اوکراین با نتایج  (14 بر یک و 6 بر یک) به برتری رسیده و راهی مبارزه پایانی شده بود.

حذف تلخ پونه جعفرصالحی در رسیدن به نیمه نهایی

پونه جعفرصالحی تکواندوکار پرامید وزن 59- کیلوگرم تیم ایران بود که تا یک هشتم نهایی نیز پیش رفت اما در این مسیر، ناکام شد.

این ناکامی البته با وجود شایستگی پونه رخ داد چرا که او در راند نخست بازی با حریفش، با اقتدار پیروز شد و در دو راند بعدی با یک پوئن اختلاف تن به شکست داد.

جعفر صالحی در وزن 59- کیلوگرم پس از 2 پیروزی برابر «کیسینکا» لهستان و «عسکروا» از  قزاقستان، در مرحله یک هشتم نهایی مقابل «کاتوگنو» از ایتالیا در یک دیداری نزدیک با نتایج (8 – صفر جعفر صالحی – 11-12 نماینده ایتالیا و 6-7  نماینده ایتالیا) بازنده شد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=83992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.