6
نقل و انتقالات فوتسال زنان

تمدید قرارداد کاپیتان و دیگر بازیکنان پالایش نفت آبادان

  • کد خبر : 85110
  • 11 شهریور 1401 - 18:27
تمدید قرارداد کاپیتان و دیگر  بازیکنان پالایش نفت آبادان
پالایش نفت آبادان، پس از به خدمت‌گیری بازیکنانی برای فصل آینده سوپرلیگ، قرارداد بازیکنان فصل گذشته خود را نیز تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” باشگاه فوتسال پالایش نفت آبادان به دنبال ساخت تیمی رقابتی برای حضور در سوپرلیگ است و تمدید قرارداد بازیکنان در دستور کار کادر فنی قرار دارد.

پریوش خلیلی که از نفرات تیم قهرمان نفت آبادان بود و فصل گذشته نیز مهره مهمی در این تیم به‌شمار می‌رفت، به مدت یک فصل دیگر نیز در آبادان ماندنی شد.

زهرا کوراوند و زینب البوعلی، نیز دو بازیکن موثر فصل گذشته پالایش بودند که با تمدید قرارداد خود، شاگرد پریسا امامی در این تیم شدند.

سهیلا ملمولی بازیکن باتجربه فوتسال و کاپیتان پالایش نفت، با تمدید قرارداد خود یک فصل دیگر در پالایش می‌ماند و به دنبال کسب دومین قهرمانی خود با این تیم است.

سمیرا سلیمانی، راحله رفیعی و کافیه هزاریان و دروازه‌بان فصل گذشته پالایش نفت، حدیث رحیمی، قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کردند.

نیلوفر مقدسی بازیکن بومی آبادان نیز قراردادی با پالایش امضا کرد و باید منتظر حضور این نام تازه در سوپرلیگ فوتسال زنان باشیم.

سمانه رحمانی سرپرست تیم قرارداد خود را تمدید کرد و زهرا اسمعیلی بروجنی، به عنوان کمک مربی به کادر فنی پالایش نفت آبادان اضافه شد.

پالایش نفت همراه با امامی و شاگردانش، در فصل جدید به دنبال کسب سکو در بالاترین سطح فوتسال زنان ایران هستند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=85110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.