7
هفته چهارم سوپرلیگ فوتسال زنان

پیروزی قاطع نفت آبادان و تساوی پیکان و نصر در کرج

  • کد خبر : 86238
  • 08 مهر 1401 - 13:26
پیروزی قاطع نفت آبادان و تساوی پیکان و نصر در کرج
هفته چهارم سوپرلیگ فوتسال زنان با پیروزی قاطع نفت آبادان و تساوی پیکان برابر نصر همراه بود. مس نیز در اهواز پیروز از میدان خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته چهارم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز برگزار شد و طی آن تیم های پالایش نفت آبادان، نصر امید، مس رفسنجان و هیئت نطنز بر حریفان خود غلبه کردند.

در کرج و در مصاف تیم های قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل یعنی پیکان و نصر امید البرز، دو تیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

در این بازی پیکان با گل زیبا افروغ مهره جوان و جویای نام خود پیش افتاد اما گل نسترن مقیمی بازیکن بابلی نصر ، مانع از پیروزی پیکان شد.

در آبادان، تیم مدعی پالایش نفت آبادان در زمین خود 8 بر 2 از سد تیم رایزکو صفادشت عبور کرد و چهارمین برد پیاپی خود را در سوپرلیگ جشن گرفت.

سهیلا ملمولی ستاره این بازی بود که به تنهایی 4 گل وارد دروازه حریف کرد. سحر ملمولی ، زهرا کوراوند، کافیه هزاریان و فهیمه زارعی دیگر گلزنان تیم پریسا امامی در این مسابقه بودند.

در اهواز، مس رفسنجان با هدایت عاطفه رضایی موفق شد 3 بر یک از سد ملی حفاری خوزستان عبور کند و صاحب یک پیروزی ارزشمند شود.

در آخرین مسابقه امروز تیم هیئت فوتبال نطنز در مصاف با پویندگان صنعت فجر شیراز به پیروزی 4 بر 3 رسید.

نسیم نوازنده 2 گل و الهام عسگری و مریم نوری هر کدام یک گل برای نطنز به ثمر رساندند و مرجان یوسفی (2 گل) و بهاره رستمی گلزنان پویندگان بودند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=86238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.