5
هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان

مصاف جذاب ستارگان پیکان برابر سریک در گنبد

  • کد خبر : 86620
  • 27 مهر 1401 - 10:55
مصاف جذاب ستارگان پیکان برابر سریک در گنبد
دومین هفته از لیگ برتر والیبال زنان باشگاه‌های کشور در حالی جمعه برگزار خواهد شد که پیکان با تیمی مدعی در گنبدکاووس به دیدار سریک خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان جمعه ۲۹ مهر برگزار می‌شود و پیکان تهران و سریک گنبدکاووس برگزار کننده مهم‌ترین بازی هفته هستند.

این بازی به عنوان یکی از ۴ بازی همزمان ظهر جمعه، مصاف دو تیم مدعی قهرمانی است و افکار نیلوفر رشیدی و نیلوفر حجتی به بوته آزمایش در می‌آید.

هر دو تیم در هفته نخست از سد رقبای خود گذشتند و این مسابقه، زمان مناسبی برای مشاهده توان فنی واقعی دو تیم است گرچه هر دو تیم در آغاز راه هستند و هنوز به آمادگی کامل شرایط مسابقه، نرسیده‌اند.

سایپای جوان و نخستین بازی خانگی

تیم سایپای تهران که در این فصل تغییرات عمده‌ای در ترکیب خود ایجاد کرده در نخستین مسابقه خانگی فصل میزبان طلوع مهر یزد است و شانس بالایی برای پیروزی در این بازی دارد.

سایپا در هفته نخست لیگ در رفسنجان، سه بر یک مس را شکست داده است. مریم هاشمی سرمربی سایپا می‌گوید تیمش در لیگ ۱۴۰۱ به تیمی جوان و تازه نفس تبدیل شده است.

در اصفهان، تیم ذوب آهن اصفهان در سالن ملت به مصاف صدیق گفتار وارنا، تیم ناشناخته و تازه وارد به لیگ برتر می‌رود و به نظر می‌رسد کار سختی برای برد در این بازی نداشته باشد.

در شهرکرد نیز، در اولین تجربه لیگ برتری استان چهارمحال و بختیاری در والیبال بانوان، جهان بین میزبان مس رفسنجان است و کار سختی برابر تیم آسیه پام در پیش دارد.

برنامه هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان

سایپای تهران – طلوع مهر یزد

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 13

جهان‌ بین شهرکرد– مس رفسنجان

شهرکرد، سالن تختی، ساعت 13

ذوب‌آهن اصفهان – صدیق گفتار وارنا تهران

اصفهان، سالن ملت، ساعت 13

سریک گنبد – پیکان تهران

گنبد کاووس، سالن المپیک، ساعت 13

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=86620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.